مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

چگونه بازدید کننده خود را حفظ کنیم


اگر می خواهید که سایت شما چسبناک باشد، یعنی بازدیدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، باید استراتژی مشخصی داشته باشید. شما باید بدانید که ماهیت سایت شما، به چه چیزی برای جذب دوباره و دوباره بازدید کننده ، نیاز دارد.بدون در نظر گرفتن اینکه شما با سایت خود چه می کنید، شما به محتوای مناسب و متغیر که برای بازدید کننده سایت شما مهم است، نیاز دارید. محتوای سایت باید زمان بندی شده، متناسب و هماهنگ با تم سایت شما باشد. و چیزی با ارزش به بازدید کننده ارائه کند. برخی از استراتژی ها در زیر آورده شده اند. تشخیص اینکه چه چیز جدید یا مبتکرانه در ارتباط با سایت شما وجود دارد. چه چیزی را می توانید ارسال کنید که بازدید کننده کنجکاو را بازگرداند.

اگر می خواهید که سایت شما چسبناک باشد، یعنی بازدیدکنندگان آن، مجددا به آن مراجعه کنند، باید استراتژی مشخصی داشته باشید. شما باید بدانید که ماهیت سایت شما، به چه چیزی برای جذب دوباره و دوباره بازدید کننده ، نیاز دارد.بدون در نظر گرفتن اینکه شما با سایت خود چه می کنید، شما به محتوای مناسب و متغیر که برای بازدید کننده سایت شما مهم است، نیاز دارید.

 محتوای سایت باید زمان بندی شده، متناسب و هماهنگ با تم سایت شما باشد. و چیزی با ارزش به بازدید کننده ارائه کند. برخی از استراتژی ها در زیر آورده شده اند. تشخیص اینکه چه چیز جدید یا مبتکرانه در ارتباط با سایت شما وجود دارد. چه چیزی را می توانید ارسال کنید که بازدید کننده کنجکاو را بازگرداند. آیا محصول جدید، خبر جدید، یا مقاله جدید، مخصوصا که دنباله دار باشد، جایزه جدید یا مسابقه ای برای برنده شدن وجود دارد؟ به موارد مختلف فکر کنید و ببینید چه چیزی در ارتباط با سایت شما وجود دارد. به بازدید کنندگان راهی برای برنده شدن نشان دهید. یک چیز مجانی یا کوپن تخفیف که بتوانند برنده شوند. شما حتی ممکن است هدایای یک شرکت دیگر را که آرم آن هم روی هدایا حک شده را قرار دهید و نام برندگان را در سایت خود اعلام کنید تا بازدید کنندگان به سایت شما بازگردند. برندگان را به روز رسانی کنید و نامه تشکر برایشان بفرستید. راهی برای جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان، مثل نظر سنجی در مورد سایت یا محصول خاص و یا دفتر یادبود سایت، و یا سوالات ساده که جواب دهند و به نحوی آدرس آنها را جمع آوری کنید. شما بعدا می توانید به مناسبتهای مختلف با آنها مکاتبه کنید. حتما به آنها شانس حذف از لیست خود را بدهید و مطمئن باشید اگر اطلاعات سایت شما مفید باشد، آنها هیچگاه از لیست شما خارج نخواهند شد. از بازدید کنندگان سایت خود بخواهید که سایت را به دوستانشان معرفی کنند و بابت این موضوع به آنها جایزه بدهید. به آنها ثابت کنید که برای شما با ارزش هستند و شما به آنها توجه دارید. دلیلی برای معرفی سایت شما به دیگران را به بازدید کننده سایت خود بدهید. به بازدید کننده، دلیل و امکان Bookmark کردن سایت خود را بدهید. بازی جدید، قیمت بازار بورس، اخبار و اطلاعات متغیر را به بازدید کننده ارائه دهید تا آنها بازگردند و سایت شما را بازدید کنند. سایت خود را همواره به روز رسانی کنید تا آنها به شما اعتماد کنند و مجددا به سایت شما مراجعه کنند.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      سئو سایت

4.      سئو

5.      طراحی وب سایت

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت فروشگاهی

8.      طراحی سایت تهران

9.      طراحی سایت

10.  سئو سایت

11.  سئو

12.  طراحی وب سایت

13.  طراحی سایت شرکتی

14.  طراحی سایت فروشگاهی

15.  طراحی سایت تهران

4 نکته برای تبدیل مخاطب به مشتری

امروزه شبکه های اجتماعی به ابزارهای جدیدی برای بازاریابی تبدیل شده اند. فیسبوک بیش از 1.9 بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیش از 1 بیلیون نقر به طور روزانه به حساب کاربری خود وارد می شوند. بسیاری از افراد از تلفن های همراهشان استفاده می کنند و دلیل مهمی است که باید سایتتان با گوشی های همراه سازگارباشد. داشتن صفجه در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ساده و رایگان است و بسیاری از کسب وکارها از این فرصت به خوبی استفاده می کنند.

اما باید بدانید با این که داشتن هوادار در شبکه های اجتماعی مهم است، اما مهمتر از آن داشتن مشتری است. چطور شرکت ها می توانند هوادارنشان را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند؟ چطور می توانید کسب و کار خود را بین تمامی رقبا متمایز کنید؟ چگونه با مدیریت محتوا، کاربران را از شبکه های اجتماعی به وب سایت خود جذب کنید؟


1- محتوای باکیفیت خلق کنید

ممکن است وب سایت و شبکه اجتماعی تان از گرافیک فوق العاده ای برخوردار باشد، اما محتوای مناسب از همه چیز مهم تر است. محتوای مناسب جذابیت شما را برای موتورهای جستجو بالا می برد و گوگل هم خواستار محتوای با کیفیت است. به یاد داشته باشید که گوگل 31 درصد از کل ترافیک وب را در دست دارد. محتوای با کیفیت کمک می کند که از مرحله آگاهی برند، یک گام فراتر بگذارید و به کلیک شدن وب سایتتان برسید و هوادارانتان تبدیل به مشتری شوند. محتوا می تواند باعث ارتباط بیشتر بین شما و طرفدارانتان شود. اگر مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید، می توانید موضوعات مورد علاقه آن ها را ایجاد کنید. در این صورت به جای اینکه مستقیم به فروش محصولات و خدماتتان اشاره کنید، ارتباط مستحکم تری با آنها برقرار می کنید که بیشتر به برندتان کمک می کند. شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری اند و تاثیر قابل توجهی در معرفی برندتان دارند.

2- به مخاطبان یک دلیل برای کلیک کردن ارائه کنید

عنوان هر پست اولین چیزی است که باعث جلب توجه مخاطب می شود. از عنوان هایی که قابلیت کلیک شدن بالایی دارند، استفاده کنید. عنوان ها باید دو کار انجام دهند: 1- ارزش آفرینی کنند 2- حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزند. شما می توانید در عنوان پست تان قولی به آنها بدهید؛ مثلاً بگویید در صورت مطالعه محتوای ارسالی شما، فایده ویژه ای از قبیل سلامتی، ثروت، فروش بیشتر و.. دریافت خواهند نمود. بسیاری از کاربران معتقدند پست هایی که ارسال می شوند، متقاعد کننده نیستند. یکی از مهم ترین دلایل این است که مدیران شبکه های اجتماعی نمی توانند کاربران را به هدف مورد نظرشان مجاب کنند و از فاکتور اقدام به عمل (CTA) به درستی استفاده نمی کنند. شما باید مخاطبان را به آسانی و مستقیماً به سمت هدف مورد نطرتان هدیت کنید. اگر محتوای تولیدی تان هیچ راهنمایی برای چگونگی استفاده از اطلاعات ندهد، قطعاً مخاطبان را از دست خواهید داد. داشتن یک استراتژی مستحکم کسب و کار در شبکه های اجتماعی راه بسیار مناسبی جهت ارائه و در معرض نمایش قرار دادن محصولات و خدمات شما بدون از دست دادن بخش زیادی از بودجه بازاریابی تان است.

3- از مخاطبان اطلاعات دریافت کنید

محتوا ها را به شرط پر نمودن فرمی شامل نام و آدرس ایمیل، به مخاطبان عرضه کنید. کاربرانی که به کار شما علاقه مندند فرم را پر می کنند و از این طریق می توانید با آن ها بیشتر در ارتباط باشید یا برایشان خبرنامه ارسال کنید.

4- به هوادارانتان گوش دهید

شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای فهمیدن طرز فکر مخاطبانتان است. اگر با کاربرانتان ارتباط متقابل برقرار کنید، آنها به مشتریان وفادارتان تبدیل خواهند شد. اگر به مشتریان احساس ارزشمند بودن منتقل شود، آنها نیز به شما وفادار خواهند بود و حتی شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد. همیشه از مخاطبان بازخورد بگیرید و به نیازهای آن ها توجه کنید.


Bounce Rate یا نرخ دفع بازدیدکننده چیست؟

برای موفقیت در هر پروژه ای، داشتن آماری دقیق و کلی از وضعیت آن پروژه امری ضروری است. وبسایت ها نیز از این قائده مستثنی نیستند. موفقیت یک وبسایت به عوامل بسیار زیادی وابستگی دارد که یکی از آنها داشتن آمار و اطلاعات دقیق از رفتار بازدیدکنندگان سایت است.

bounce rate نرخ دفع بازدید کننده چیست؟

bounce rate نرخ دفع بازدید کننده از سایت است.هر چقدر کاربران بیشتر از سایت شما فراری باشند این مقدار که به صورت درصدی است افزایش می باید(بدتر می شود).

هنوز هم بسیار از وبمسترها از روی کم تجربگی، به رتبه الکسا توجهی بسیاری دارند و بانس ریت سایت را در نظر نمی گیرند. سایت های زیادی هستندکه با استفاده از سیستم های بهبود رتبه الکسا و پاپ آپ رتبه الکسای سایتشان را بسیار پایین آورده اند اما در مقابل بانس ریت بسیار بالایی دارند. مطمئنا این سایت هیچ ارزشی ندارد چرا که در بخش بهبود رتبه الکسا به وسیله بازدیدهای مصنوعی گفتیم که گوگل بزودی اینگونه سایتها را تحریم و از نتایج جستجو خارج می کند.

اما عدد مناسب bounce rate چه عددی است؟

نمی توان برای همه سایت ها یک نسخه پیچید! اما شک نکنید bounce rate بالای ۶۰ درصد اصلا عدد خوبی نیست.

قتی بالای ۶۰ میرود (۷۰ و ۸۰) ۹۹ درصد مربوط به سایتهایی است که از ابزار شوم پاپ اپ استفاده کرده اند که جز ضرر برایشان چیزی ندارد.

عدد ایده آل bounce rate بین ۰ تا ۲۰ درصد است.(صفر وجود ندارد.از ۱۰ درصد شروع می شود).

عدد طبیعی و مناسب و قابل افتخار برای یک سایت ۳۰ تا ۴۰ درصد است.

عددی که قابل تحمل است ۵۰ درصد است و ۶۰ درصد عددی است که باید به خود آیید که یک جای کارتان ایراد دارد.

درباره بالای ۶۰ درصد هم اصلا صحبت نکنید!

سایت های آموزشی، که مطالب مفید و منحصر به فرد و جذاب دارند، ۳۰ و ۴۰ درصد، بسیار مناسب است.این سایت ها می توانند به کمتر از عدد ۳۰ درصد هم برسند!

سایت هایی که کاربر کار زیادی در انجا ندارد، مثل قیمت ارز، خرید شارژ، بین ۴۰ تا ۵۰ درصد عدد بسیار مناسبی است.

سایت هایی که جستجو محور هستند، مثل سایت های نیازمندی (املاک، خودرو، عمومی،صنعت، ساختمان،ارتباطات و …) ، بین ۳۰ تا ۴۵ درصد عدد مناسبی است.

سایت های شرکتی و خدماتی که کاربر صرفا در آن چند محصول و تلفن تماس می بیند، ۵۰ درصد عدد مناسبی است.

آیا عدد مناسب bounce rate استثنا هم دارد؟

بله! اعداد یاد شده با فرض این است که هیچ بازدید مصنوعی و پاپ آپی در کار نباشد.

همچنین پایین بودن رتبه سایت شما در صفحه اول گوگل (پایین صفحه اول گوگل)، می تواند منجر به افزایش bounce rate شود که در این صورت چاره ای نیست و اشکالی ندارد و اعداد یاد شده در این حالت افزایش می باید و جای نگرانی نیست.زیرا وقتی کاربر به سایت شما می رسد، دیگر خسته شده است و قبل از آن سایت های مشابه دیگر را دیده است.لذا سایت های جدید را نگاهی می اندازد و زودتر خارج می شود(حوصله گشت و گذار کاربر کمتر شده است).

اهمیت دانستن میزان Bounce Rate

حال که شما با بانس ریت آشنا شدید و نحوه محاسبه آن را در این مقاله یاد گرفته اید، باید ببینیم که دانستن این اطلاعات چه فایده ای دارد؟ به طور کلی فواید دانستن این اطلاعات را می توان در پنج مورد زیر عنوان کرد:

1- بهبود محتوای صفحه ای که دارای میزان Bounce Rate بالایی است.

2- آیا وبسایت شما به طراحی جدیدی نیاز دارد یا خیر؟

3- کدام صفحات کاربران را در وبسایت شما نگه می دارند؟ (سعی کنید صفحات مشابه آن سایت ایجاد کنید)

4- کدام روش تبلیغاتی (اگر ورودی شما از تبلیغات است) کاربرانی بی حوصله به وبسایت شما میفرستد؟ از آن صفحات استفاده نکنید.

5- کدام یک از کلمات کلیدی رتبه دارتان برای شما ترافیک نمی فرستند؟ (سعی کنید این کلمات را ویرایش کنید یا جایگزینی مناسب برایشان پیدا کنید).

پس، دانستن میزان Bounce Rate تا حد زیادی به شما در بهبود وضعیت سایت تان کمک خواهد کرد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که صرفاً برای کاهش میزان Bounce Rate تغییرات زیادی را در سایت خود اعمال نکنید. اگر می خواهید در سایت خود تغییرات ایجاد کنید، اولیت شما باید میزان لذت بردن کاربران باشد. در غیر این صورت بانس ریت سایت شما تغییری نخواهد کرد.

چه کار کنیم که bounce rate کاهش یابد؟

راه کار های زیر به شدت در افزایش bounce rate موثر است.

۱جستجوی خوب و خوش دست با نمایش صحیح نتایج در سایت

۲-وجود پست های مرتبط در مطالب

۳-وجود لینک های داخلی مناسب.

۴-UI قوی.

۵- UX قوی

۷وجود قوانین سخت گیرانه برای سایت های وب ۲

۸محتوا و خدمات عالی!

Bounce Rate چگونه توسط موتورهای جستجو تشخیص داده می شود؟

این تصور وجود دارد که وقتی کاربر روی کلید back مرورگر کلیک می کند نشان از این است که کاربر از آن صفحه خوشش نیامده و بر می گردد و bounce rate بالا می رود.من این دیدگاه رو به دلایل زیر رد می کنم:

۱لزوما کلید بک به معنی دفع کاربر نیست.من خودم خیلی اوقات وقتی مطلبی رو مطالعه می کنم، بعد از اون از کلید بک مرورگر استفاده می کنم. و خیلی موارد در صفحه قبلی ، چیزی بود که قصد داشتم برگردم و اون رو ببینم.

۲گوگل در تشخیص کلید بک مرورگر ها ناتوانه.گوگل چطور می تونه بفهمه روی فایر فاکس یا مرورگر مزخرف IE، یا هر مرورگر دیگه ای، کلید بک، کلیک شده؟تنها می تونه از مرورگر کروم که برای خودش هست این رو رصد کنه که تاثیر دادنش هم به دلیل شماره یک منطقی نیست.و اینکه خیلی ها از کروم استفاده نمی کنند.اگر گوگل میزان کلیک بک کروم رو نقطه منفی حساب کنه، بخشی از اطلاعات رو در الگوریتم خودش به حساب آورده (کاربرانی که از کروم استفاده می کنند) و بخشی رو به حساب نیاورده (کاربرانی که از کروم استفاده نمی کنند).پس در این صورت الگوریتم غلطی از آب در میاد و گوگل هم این گونه محاسبه نمی کنه!

۳-هیچ کس توان تشخیص اینکه کاربر چه مدت در سایتی باقی مونده رو نداره.گوگل چطور می تونه تشخیص بده که روی ضربدر (خروج) تب یا مرورگری کلیک شده و چطور می تونه بفهمه چه زمانی سایتی باز شده که بخواد بفهمه کاربر چه مدت داخل اون سایت بوده.تنها اگر کد های google analytics یا هر آمارگیر دیگه ای روی سایت شما وجود داشته باشه، فقط و فقط برای سایت خودتون این موضوع قابل تشخیص است.

اما سایت الکسا تا حد زیادی bounce rate رو درست تشخیص میده.استفاده از DNS سرور ها و لایه های عمیق تر شبکه در سطح اینترنت، برای تشخیص اینکه چه مقدار درخواست (آموزش درخواست و پاسخ در وب رو مطالعه کنید) در چه بازه زمانی به سایت اومده و سایت قبلی قبل از درخواست چه سایتی بوده، می تونه عواملی باشه که الکسا یا موتورهای جستجو بتونن از این روش ها، به اطلاعات نسبی درباره bounce rate یک سایت دست پیدا کنند.

اهمیت به کاربر، امروزه یکی از اصل های اساسی سئوست. میزان بازدید، ارتباطی به سئو ندارد. ولی نگه داشتن کاربر در سایت، کاملا به سئو مرتبط است. گوگل اکنون این گونه شعار می دهد: برای کاربر مفید باش و کاربر را راضی نگه دار! من هم با تو دوست خواهم شد! پس قبل از هر چیز، سعی در پایین نگه داشتن bounce rate سایتتان داشته باشید.


10 نکته کلیدی در بازاریابی محتوایی

اگر بخواهیم یک دلیل برای وجود بازاریابی محتوا ارائه کنیم، آن جلب توجه است. افراد و شرکت هایی که به بازاریابی محتوا می پردازند، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند تا مطمئن شوند محتوایی که ارائه می کنند خلاق و گیراست و بین مردم به اشتراک گذاشته شده و همه جا پخش می شود.

مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید. با توجه به تغییرات مداوم در الگوریتم های موتورهای جستجو، ناپایداری وفاداری مخاطبان هدف، تغییر در میزان محبوبیت دستگاه ها و موارد دیگر، بازاریابی محتوا به یک مسابقه بزرگ تبدیل شده که هر کس سعی دارد از دیگران عقب نماند. مسابقه ای که به این زودی ها پایانی ندارد. به منظور اطمینان از اینکه بهترین تلاش ممکن را در این زمینه انجام می دهید، در اینجا 10 پیشنهاد ارائه کرده ایم که می تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا در این مسابقه پا به پای تغییرات و تحولات پیش بروند.

1- به مشتریان احترام بگذارید

مشتری برگزیده هفته را با ارائه تصویر و داستان شخصی او معرفی کنید. این کار را ادامه دهید تا بازدیدکنندگان صرفا برای باخبر شدن از داستان بعدی هم که شده به سایت یا صفحات شما مراجعه کنند.

article_image_one_490.jpg

2- به نسل جوان توجه کنید

این نسل همان نسلی هستند که کاملا با یکدیگر در ارتباطند، افراد 18 تا 34 ساله ای که در حال حاضر مسئول 500 میلیارد دلاری هستند که سالانه برای اینترنت پرداخت می شود و تنها چند سال دیگر 75 درصد نیروی کار را تشکیل می دهند. این موارد تعدادی از مشخصه های این گروه است که بهتر است در استراتژی های بازاریابی شما به آنها دقت شود:

  • تمام وقت با یکدیگر در ارتباط هستند.
  • از روش های سنتی که کسب و کارها سعی دارند به آنها دسترسی داشته باشند، جدا هستند؛ حتی اگر از طریق بازاریابی محتوا باشد.
  • برای پیشنهاد و مشورت به دوستان شان اعتماد می کنند.
  • نمی خواهند «وادار» به انجام کاری شوند.
  • برای اینکه مطلبی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، به دلیل نیاز دارند؛ اینکه برایشان جالب باشد، سرگرم شوند، از آنها خواسته شده باشد که مشارکت کنند، نکات دقیق و ظریف و همچنین اعتبار، اصالت و مسئولیت اجتماعی را در آن ببینند.

3- به شکلی منحصر به فرد روی برند خود متمرکز شوید

نسل کنونی و آینده بازار هدف شما به دنبال حقیقت است، نه جلوه و ظاهر. می خواهند بدانند چه کسی هستید و از چه کسی خرید می کنند. می خواهند افراد پشت پرده این برند را بشناسند. این بخش عمده ای از تلاش برای ایجاد رابطه با مشتریان است که اکثر بازاریابان محتوا از آن آگاه هستند اما بهبود و ارتقای این بخش از فعالیت شما بسیار مهم است.
ویدئوها، تصاویر و داستان های شخصی جالبی که به تیم شما مربوط باشند، به مرور زمان اهمیت پیدا می کنند.


4- یک جنبش و حرکت همگانی داشته باشید

میزان فروش کفش های تولید شده شرکت Toms به شدت افزایش یافته، دلیلش هم جنبشی است که این شرکت راه اندازی کره است: همه افراد محروم در سراسر جهان کفش به پا داشته باشند. این شرکت به ازای هر جفت کفشی که می فروشد یک جفت کفش به مردم محروم هدیه می دهد. مشتری امروز دیگر نگران قیمت کفش خود نیست، ارزش اینکه بخشی از یک جنبش همگانی باشد به همان اندازه اهمیت دارد.

5- امکان مشاهده و خواندن آسان

آسان خواندن، معانی بسیاری دارد اما اینکه مردم بتوانند محتوایی را که ارائه کرده اید، روی هر دستگاهی دریافت و مشاهده کنند، بسیار اهمیت دارد. تهیه یک استراتژی که ابتدا به موبایل توجه کند، باید همین الان اجرا شود. طراحی استراتژی محتوا باید ابتدا به دستگاه های همراه و موبایل بپردازد و سپس می توان موارد بیشتری را برای رایانه های شخصی در نظر گرفت، البته با این تصور که استفاده از رایانه کمتر خواهد شد.

6- ارسال مداوم دعوتنامه برای مشارکت

سعی کنید تا حدی که می توانید به طور مداوم مسابقات و نظرسنجی های مختلف برگزار کنید؛ از بازدیدکنندگان تان بخواهید در مورد طراحی لوگوی جدیدتان رأی بدهند، نظرسنجی هایی پخش کنید که پرسش هایی مفهومی داشته و این احساس را به مردم بدهد که نظرشان ارزش دارد. برای مثال یک شرکت تولید نوشیدنی از بازدیدکنندگان خود دعوت کرد تا تصاویری از عجیب ترین فروشگاه ها بفرستند و فرد برنده نیز باید در یکی از تبلیغات شرکت حاضر شود.

7- به جای متن، بیشتر از عناصر نمایی و تصویری استفاده کنید

مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید؛ مانند استفاده از ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافی، عکس و ...

8- برنامه ای به منظور تهیه ایده هایی برای محتوای برند خود داشته باشید

همیشه باید پرونده ای پر از ایده های مختلف برای محتوای برند خود داشته باشید و همه اعضای تیم شما نیز باید در این کار شرکت کنند. به مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه خود گوش دهید، سوال های احتمالی شان را حدس بزنید. سعی کنید همیشه حداقل 50 سوال را آماده داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید هرگز برای یافتن ایده ای برای محتوای بعدی خود نیاز به جستجو نخواهید داشت.

9- به آن دسته از تبلیغات محتوا توجه کنید که بتوانید ایمیل مشتریان را به دست آورید

اکثر اوقات میزان بازدید و مراجعه به سایت، وبلاگ و صفحات شما در شبکه های اجتماعی توسط فردی غیر از شما کنترل می شوند؛ مثل یک موتور جستجو یا اشتراک گذاری بین افراد. لازم است مقداری کنترل روی توزیع و انتشار مطالب خود داشته باشید. یکی از راه های موجود برای این کار ایجاد یک پایگاه ایمیلی است که همواره گسترده تر می شود. به بازدیدکنندگان خود فرصت های متعددی بدهید تا آدرس ایمیل خود را در سیستم ثبت کنند. اکنون می توانید در انتخاب عنوان ایمیل ها، خلاقیت به خرج دهید، طوری که حتما آن را باز کنند. دکمه ای برای به اشتراک گذاشتن آن نیز داخل ایمیل قرار دهید.

10-ترکیبی از روانشناسی فروش و علم عصب شناسی را به کار ببرید

درصد عملیات خرید، احساسی است و تنها 15 درصد آن منطقی است. به تحقیقاتی که امروزه در عصب شناسی انجام می شود دقت کنید؛ تحقیقاتی که نشان می دهند کدام بخش از مغز بر اثر چه چیزی تحریک می شود. امروزه رابطه تنگاتنگی بین روانشناسی و عصب شناسی وجود دارد که استفاده از آن در روش های بازاریابی محتوا یک استراتژی فوق العاده است.

پا نوشت:

1.      طراحی سایت فروشگاهی

2.      طراحی سایت تهران

3.      طراحی سایت

4.      سئو سایت

5.      سئو

6.      طراحی وب سایت

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

9.      طراحی سایت تهران

10.  طراحی سایت

مدیریت وب میل web mail

وب میل به خدماتی گفته می شود که جهت ارسال و دریافت نامه الکترونیکی کاربر دارد و یا به عبارت دیگر همان ارسال و دریافت ایمیل می باشد که هم می توان به صورت رایگان این خدمات را تهیه کرد که شرکت هایی نظیر یاهو ، گوگل ، مایکروسافت و … ارائه می دهند و هم می توان به صورت اختصاصی تهیه کرد

این آموزش مربوط به هاستینگ لینوکس با کنترل پنل سی پنل است. برای آموزشهای مربوط به سرویسهای هاستینگ دیگر؛ به بخش مربوط به آن مراجعه کنید.

جهت ورود به Webmail و دیدن لیست ایمیلهای دریافتی و همچنین ارسال ایمیل، آدرس زیر را وارد کنید:

www.yourdomain/webmail برای مثال نام دومین webaran.com، آدرس ورود به Webmail می شود: www.webaran.com/webmail

Usarename شما، همان آدرس کامل ایمیل شماست که قبلا در سی پنل ایجاد کرده اید- برای مثال http://www.banisite.com/ - و Password شما، همان پسوردیست که به این ایمیل قبلا در سی پنل اختصاص داده اید. پس از ورود، چندین برنامه جهت استفاده ایمیل مشاهده می کنید که توصیه می شود از برنامه Horde استفاده کنید. محیط این برنامه همانند محیط yahoo یا gmail است.

دسترسی به وب میل (webmail)

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید با نام سایت و یا شرکت خود اقدام به ارسال و یا دریافت ایمیل نمایید، برای این منظور مفهومی به نام webmail مطرح می شود. توضیح این مفهوم در مقالات قبلی داده شده است و همچنین نحوه ی دسترسی به وب میل در کنترل پنل های مختلف از قبیل کنترل پنل های لینوکسی و ویندوزی به صورت جداگانه در مقالات مربوطه شرح داده شده است. اما شاید شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که برای ورود به webmail خود با مشکل مواجه اند. و به طور مثال زمانی که می خواهند از طریق webmail.domain به صفحه ی لاگین وب میل خود رجوع کنند با خطا مواجه می شوند. این نوع خطا در سرور های ویندوزی گاها وجود دارد و خبر خوشحال کننده این است که این مشکل راهکار بسیار ساده ای دارد.قبل از توضیح روش حل مشکل، به عنوان یک ترفند به شما می گوییم که اگر در سرور خود از سرویس Mailenable استفاده می نمایید، علاوه بر راه های متداول برای ورود به webmail خود می توانید از طریق روش زیر نیز به صفحه ی لاگین mailenable دسترسی داشته باشید : وارد نمودن IP سرور خود به همراه عبارت /mewebmail ، یعنی به صورت زیر :

Yoursever IP/mewebmail

اما شما می خواهید از روش webmail.domain استفاده نمایید و ممکن است سرویس mailserver شما Mailenable نباشد و بنابراین نتوانید از روش بالا استفاده نمایید. بنابراین راهکار زیر را در پیش گیرید :

1) به سرور ویندوزی خود ریموت بزنید

2) از قسمت جستجو عبارت Internet Information Services یا همان IIS را جستجو نمایید

3) با ورود به تنظیمات IIS در منوی سمت چپ که تمامی گزینه ها وجود دارد، وارد بخش sites شده و در اینجا می توانید نام mail sever خود را مشاهده نمایید

4) برروی آن 1 کلیک سمت چپ نمایید و سپس از منوی سمت راست وارد بخش Bindings شوید، در آنجا گزینه ی Add را زده و عبارت webmail.yourdomain را وارد نموده و IP سرور را برای آن انتخاب نمایید

5) حال تنظیمات انجام شده است و در صورتی که در مرورگر خود عبارت webmail.domain را وارد نمایید صفحه ی لاگین وب میل mail server خود را مشاهده خواهید کرد

نکته: در صورتی که بعد از انجام مرحله 4 بازهم صفحه ی لاگین webmail خود را مشاهده نکردید، از داخل IIS و بخش مربوطه به mail server یکبار آن را ریستارت نمایید و سپس کش مرورگر خود را حذف نموده و مرورگر را با ctrl+f5 ریفرش نمایید.