مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طرح جدید یوتیوب


آیا صفحه خود در یوتیوب را به طراحی جدید آن تغییر داده اید؟ یوتیوب در اواخر سال 2011 به صورت آزمایشی از طرح جدید خود پرده برداشت. این طراحی جدید شامل صفحه خانگی (Homepage) و شبکه تصویری آن بود.

یوتیوباین سایت ویدئویی به برخی از کاربران این اجازه را می‌دهد که گاهی اوقات از آن استفاده کنند مشروط بر اینکه تنظیمات قبلی را به تنظیمات جدید شبکه ویدئویی تغییر دهند. اما در 7 مارس رسماً تمامی کانال‌ها به شبکه جدید انتقال خواهند یافت. در این صورت اگر کاربران هنوز اقدام به تنظیم حساب کاربری خود نکرده‌اند الان وقت این کار است زیرا اگر شما این کار را انجام ندهید در روز 4 شنبه سایت Youtube این اقدام را انجام خواهد داد. www.ParsCms.com

اعضای تیم Youtueb در وب سایت Youtubeblog توضیحی درباره نحوه انجام این پروژه داده‌اند. در این توضیح آمده است که مانند یک سمفونی عالی این شبکه و تمامی مشخصات آن، زمانی که افراد شروع به دیدن فیلم می‌کنند، شروع به نواختن می‌کند. بنابراین ما شما را دعوت می‌کنیم که از این شبکه جدید دیدن کنید و در روز 7 مارس همه آن را به روز کنید. اگر شما در این شبکه حساب کاربری داشته باشد در مدت زمان 15 دقیقه می‌تواند مرحله به مرحله به روز رسانی را انجام دهید.

Youtube برای کمک به شما لیستی را برای زمانی که بیشتر از 15 دقیقه این فرایند طول بکشد قرار داده است که از این طریق به شما کمک کند. این لیست برای همکاران youtube تهیه شده است. بنابراین برخی از موارد آن ممکن برای شما بلا استفاده باشد. اما هنوز هم می‌تواند استفاده از آن خیلی مفید باشد.

همچنین ما ضمیمه‌ای را جهت راهنمایی شما و نحوه تنظیمات آن آماده کرده‌ایم. ضمناً مراحل اصلی که شما نیاز دارید به شرح زیر است:

1. اگر شما یک زبانه‌ی Featured می‌خواهید (که البته اجباری نیست ولی بیشتر مردم آن را می‌پسندند) یک تمپلیت انتخاب کنید. Creator، Blogger، Network یا هر چیز دیگر.

2. یک ویدیو پلیر بر روی زبانه‌ی Featured خود نصب کنید و تصمیم بگیرید که چه ویدیویی را می‌خواهید در آن قسمت نمایش دهید (همچنان اجباری نیست ولی بیشتر مردم انجام می‌دهند).

3. رنگ پس زمینه را انتخاب کنید و یک تصویر پس زمینه آپلود نمایید.

4. نگاهی به info&setting بیندازید و ببینید که همچنان عنوان، توضیحات و تگ ها، با هم مرتبط باشند. برای بسیاری از شما کاربران زمان زیادی از آخرین باری که این‌ها را به روز کرده‌اید گذشته است و ممکن است که بخواهید تغییراتی را انجام دهید.

5. این‌ها چیزهای اصلی هستند که ممکن است بخواهید نصب کنید ولی کمی باید جستجو کنید تا آپشن های جدید را ببینید و Channel خود را آن طور که نیاز دارید تغییرات دهید.

تا حالا این طراحی جدید را به روز کرده‌اید؟ چطور بود؟

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی



روانشناسی در مورد علاقه مردم به فیس بوک چه می‌گوید!؟


در صورتی که شما از افراد مختلفی علت ورود به فیس بوک و استفاده از این وب سایت را سوال کنید، با پاسخ‌های کاملاً متفاوتی رو به رو خواهید شد. در ادامه به بررسی دلایل استفاده از فیس بوک خواهیم پرداخت.

فیس بوکبرخی از کاربران در رابطه با استفاده از فیس بوک می‌گویند : مایلند با دوستان خود در ارتباط باشند. برخی دیگر، فقط جنبه‌های سرگرمی آن را مهم می‌دانند. اما در پس این پاسخ‌ها آیا عامل مشترکی وجود دارد که کاربران را به این وب سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌کشاند؟ www.ParsCms.com

فیس بوک و نیاز به احساس تعلق

قرار داشتن در گروه‌هایی با علایق ویژه و مشترک و هم چنین امکان ابراز احساسات خود در صفحه شخصیتان در فیس بوک از عوامل مهم ورود به این وب سایت و استفاده از آن هستند. روانشناسان گفته‌اند که : «احساس نیاز به اجتماعی بودن و تعلق داشتن به جامعه‌ای خاص از خصوصیت‌های غیر قابل انکار بشر است. » قرار گرفتن در گروه‌های فیس بوک می‌تواند بخشی از نیاز احساس به تعلق ما را برطرف سازد و شاید یکی از دلایل محبوبیت این صفحات همین باشد. یکی دیگر از نیازهای مهمی که در این جا اشاره شده است نیاز به ابراز احساسات است. فیس بوک به ما اجازه می‌دهد تا تقریباً در تمامی جاه‌هایی که در این وب سایت سراغ دارید، گزینه Like را فشار داده و برای آن کامنتی بنویسیم. قابلیت درج نظرات بر تمامی بخش‌های مختلف این وب سایت می‌تواند در برطرف ساختن این نیاز موثر باشد.


 

آیا فیس بوک باعث ترویج خود شیفتگی افراد می‌شود؟

مقاله‌ای به این موضوع پرداخته بود و خودشیفتگی در فیس بوک را مورد بحث قرار داده بود. اما رسانه‌های جمعی اغلب با عنوان‌های نه چندان جالبی همچون : کاربران فیس بوک خود شیفته هستند و دیگر عناوین یاد کردند؛ و فقط در مورد وقوع این جریان نقدهای جالبی نوشته شد و عدم اعتبار مقاله را به اثبات رساند.

آیا کاهش استرس دلیل ورود دانشجویان به فیس بوک است؟

در پی یک نظر سنجی در تایلند، 7,735 دانشجو، مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در این رابطه دومین دلیل ورود آنان به فیس بوک از دیدگاه آنان، کاهش استرس بیان شده بود. سپس این نتایج به کاربران کلی این وب سایت تعمیم داده شد. اما از ایرادهای آن این است که، تمامی پرسش شوندگان از قشر دانشجویان انتخاب شده‌اند. در صورتی که شما نیز یکی از این گروه باشید، شاید با سخن آنان موافقت کنید. اما بسیاری از کاربران این وب سایت هرگز دانشجو نبوده‌اند و اهمیت تعامل با اساتید، استرس قبل از دریافت نمره‌ها و آماده سازی برای امتحان را درک نکرده‌اند. بنابراین درست است که وجود استرس و میزان بیشتری از آن را در دانشجویان، صحیح قلمداد کنیم اما گسترش و تعمیم دادن این موضوع به تمامی اقشار مختلف کاربران فیس بوک، کاری اشتباه است. شاید اگر این سوال در تمامی نقاط مختلف جهان از کاربران پرسیده شود با دلایل متفاوت دیگری نیز رو به رو می‌شویم.

آیا مطالعه‌ای معتبر در رابطه با علل استفاده از فیس بوک صورت گرفته است؟

بر اساس مطالعاتی که Adam N. Joinson از دانشگاه Bath انجام داد، در می‌یابیم که مهم‌ترین دلایل استفاده از این وب سایت توسط کاربر، ارتباط مجدد و حفظ رابطه با دوستان بوده است. البته این دلیل، دلیلی ساده و باورپذیر است اما پس از این دلیل چه نتایجی یافت شده است؟

    چهار فعالیت اصلی در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند:
  • استفاده از برنامه‌ها برای تعامل با شبکه دوستان.
  • مشاهده پروفایل‌های دوستان دوستان و علاقه به دانستن بیشتر در مورد آنان
  • شرکت در بحث‌های گروهی و ابراز عقاید و هویت فکری
  • مطالعه اخبار و بررسی عکس‌العمل افراد در مقابل اخبار

یک نظر سنجی دیگر از 2000 دانشجو نشان داده است که، دانشجویان برای یافتن اطلاعات آنلاین در مورد افرادی که آنان را در دنیای واقعی ملاقات کرده‌اند، از فیس بوک استفاده می‌کنند. البته تعداد افرادی که این روش استفاده از فیس بوک را به عنوان دلیل استفاده خود نام برده بودند، زیاد نبوده است. یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از فیس بوک برای کاربران آن، پیگیری فعالیت‌ها و به روز رسانی های دوستان و شبکه‌های دوستی متفاوت بوده است.

آیا تغییر مکان در تغییر انگیزه نقش دارد؟

به خاطر داشته باشید که نتایج تحقیقاتی که به عمل آمد و نظر سنجی‌های انجام شده در گوشه‌های خاصی از دنیا همچون ایالات متحده، تایلند و برخی دیگر از کشورها صورت گرفته است. می‌توان گفت انگیزه‌ای که کاربران در دسترسی به این وب سایت دارند ممکن است در گوشه‌های دیگر دنیا متفاوت بوده و مردم دلایل دیگری برای استفاده از فیس بوک داشته باشند.



www.ParsCms.com

Wikipedia و اعتراض به سانسور در اینترنت


مصوبه‌ای که در مقابل(Stop Online Piracy Act(SOPA، در کنگره ایالات متحده درماه گذشته وضع شد،با مخالفت‌های زیادی از سوی بزرگان عرصه وب رو به رو شد. در ادامه به واکنش ویکیپدیا در این رابطه خواهیم پرداخت
ویکی پدیاwww.ParsCms.com
 

شرکت‌های مختلفی بر علیه این مصوبه به اعتراض پرداختند که از آن جمله می توان به : AOL, eBay, Facebook, Google, LinkedIn, Mozilla, Twitter, Yahoo و Zynga اشاره کرد. این شرکت ها نامه‌ای سرگشاده نگاشتند و مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. اما مهم‌ترین اعتراض توسط Wikipedia، اعمال شد. Jimmy Wales، مؤسس ویکیپدیا معتقد است که این مصوبه می‌تواند تأثیرات بسیار بدی برای اینترنت داشته و مخاطبین را با مشکلات زیادی رو به رو کند. از این رو ویکیپدیا تصمیم گرفت تا به مدت 24 ساعت، تمامی محتوای خود را از دسترس خارج کرده و غیر قابل مشاهده نمود. Jimmy Wales، معتقد است که این حرکت می‌تواند به عنوان پیامی محکم به قانون گذاران ارسال شود. پاسخی که وی از جوامع مختلف دریافت کرد، در شکل‌های متفاوتی به او ارائه شد. این پاسخ‌ها حاوی ایده‌های متفاوتی بودند. برخی معتقد بودند که Wikipedia، جای مناسبی برای مناظرات سیاسی نیست! برخی دیگر به دنبال آن هستند تا جایگزینی بهتر برای کاربران ایجاد شود. جایگزینی که وابستگی کمتری به کاربران به عنوان یک منبع برای درج اخبار داشته باشد! آمریکایی‌هایی که با سانسور مخالفت دارند، می‌توانند به وب سایت سانسور را متوقف کنید، مراجعه کرده و با نمایندگان خود در مجلس سنای تماس داشته باشند.


www.ParsCms.com

طراحی با اهداف غیرانتفاعی39


Sonali Agrawal،طراح مستقل، تمامی موفقیت‌هاو آموزش‌های مثبتی که در حوزه وب کسب کرده است را، به خاطر انجام طراحی وب سایت،با هدف غیرانتفاعی و بدون منفعت توصیف کرده است.وی در ادامه به نکاتی پرداخته است.

nonprofits siteswww.ParsCms.com

باور عامیانه ای که در رابطه با کار عام‌المنفعه وجود دارد، این است که این کار بدون پاداش و مزد است و در حقیقت هیچ عوایدی برای فرد نخواهد داشت. اما آن چه من در این زمینه آموختم، حکایت از آن دارد که طراحی غیرانتفاعی، در حقیقت دارای منافع بسیار زیادی برای من بوده است. کار حرفه ای من از اواخر سال 2005، با انجام این طراحی‌ها شروع شد. پس از آن برای شش موسسه غیرانتفاعی دیگر، طراحی وب سایت انجام دادم و کماکان نیز به ادامه این کار مشغول هستم. در ادامه در رابطه با تجربیاتی که در این راه کسب کردم، خواهم گفت.

 

داشتن چشم اندازی روشن = افزایش توانایی تصمیم گیری

یکی از سخت‌ترین وظایف طراحان در حین طراحی وب سایت، فهم انتظارات مشتریان، از وب سایتی است که باید طراحی شود. شاید روزها و یا هفته‌ها صرف این فرایند شود. در طی این فرایند دیدگاه مشتریان و سازمان‌های مطبوع در رابطه با استراتژی دریافت خواهد شد. سازمان‌های مختلف همیشه دیدگاه های متفاوتی در رابطه با وب سایت‌های خود دارند. به هیچ وجه نمی‌توان یگانگی میان این دیدگاه‌ها ایجاد کرد. اما وقتی پروسه غیرانتفاعی در میان باشد، این کار ساده تر انجام خواهد شد. سازمان‌های غیرانتفاعی نیازهای خود را به خوبی می‌شناسند. ظرف یک ساعت می‌توان تمام انتظارت آنان را فهمید و چشم اندازی صحیح از آنچه می‌خواهند، ترسیم کرد. استراتژی وب آن‌ها کاملاً مستقل و یکپارچه است. هیچ گاه به خاطر ندارم که در رابطه با مطلوبات آنان سؤال‌های ویژه و اختصاصی بلندی مطرح کرده باشم. چرا که تصویری کاملاً مشخص از آن‌ها داشته‌ام. از این رو است که می‌توان گفت سرعت تصمیم گیری افزایش یافته و چشم انداز واضح می‌شود.

فرصتی برای یادگیری مهارت‌های جدید

مهارت‌های خاصی وجود دارند که شما همیشه مایل به دانستن آن‌ها هستید. اما با داشتن شغل فعلی خود قادر به انجام آن نخواهید بود. نبود چالش‌های فکری مورد نیاز در بلند مدت، زندگی حرفه ای و شخصی شما و همچنین توسعه آن را با مشکل مواجه خواهد کرد. وقتی مشغول به پروژه های غیرانتفاعی می‌شوید، شما فرصت فوق‌العاده ای برای ایجاد تجربیاتی خلاق و بدون محدودیت دارید. آزادی شما در این زمان بسیار مثال زدنی است. الگوهای کاری خاصی در این میان برای شما وجود ندارد. توانایی و خلاقیت شما حرف اول را میزند. به دلیل شرکت در پروژه‌های غیرانتفاعی، توانایی من در افزایش مهارت‌های فنی و افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با کاربران، شاهد رشد چشم گیری بوده است.

هنر خود را به دیگران بشناسانید

پس از گذراندن سال‌های متمادی به عنوان طراح مستقل، با تمامی پیچ و خم‌های شناسایی کار، با دیگران انس گرفته و آشنا هستم. گاهی برای شناسایی خود به دیگران، مجبورید پروژه های بسیار شکیلی ایجاد کنید و در انتها در گوشه و پایین صفحه نام خود را بسیار ریز درج کنید. اما در کار برای مؤسسات غیرانتفاعی، شما قادر به ارائه بهینه نام خود خواهید بود. این مؤسسات می‌دانند که چگونه نام شما را پر آوازه کنند. شرکای آنان، افراد خیر و دیگر حامیانی که از این موسسه حمایت می‌کنند، همه و همه نام شما را شنیده و در ادامه حتی فرصت بهره برداری‌های بیشتر، برای شما فراهم خواهند نمود.

از خود نمونه کارهای بی نقصی به جا گذارید

پس از اینکه در شرکت‌های مختلف به دلیل نداشتن سابقه کاری واضح و روشن از اشتغال من ممانعت شد، تصمیم به شرکت در پروژه های غیرانتفاعی گرفتم و با طراحی وب سایت در این پروژه‌ها، نمونه کارهایی مناسب برای خود تهیه کردم. از این رو بخش اعظمی از نمونه کارهایم را، کار در پروژه های غیرانتفاعی تشکیل می‌دهد. کار برای این مؤسسات، کیفیت پروژه‌هایم را افزایش داد و حتی انتظارات کاربران و مشتریان از من بیشتر شده است. در حال حاضر نمونه کارهای بسیار جالب و مثال زدنی از خود دارم و در زمان نیاز، به ارائه آنان می‌پردازم.

احساس پیروزی

تمامی مواردی که در بالا گفته شد در مقابل احساسی که از پیروزی، در اثر کار در این مؤسسات غیرانتفاعی برای من حاصل شده است، ناچیز هستند. همیشه با خود فکر می‌کنم، در صورتی که به عنوان یک کارمند تمام وقت در یک موسسه مشغول بودم، هیچ گاه به موفقیت‌های کنونی خود دست نمی‌یافتم. پس از اتمام هر پروژه، احساسی شبیه به یاری به جامعه، به فرد دست می‌دهد. مهارت‌های جدیدی کسب کردم و در نهایت از طرف مؤسسان آن شرکت جوایزی مطلوب دریافت نمودم. اعضای هیئت مدیره این سازمان‌ها و تمامی مؤسسان آن، برای افرادی که به این شکل برای مؤسسات کار می‌کنند، ارزش فراوانی قائل هستند. از این رو معتقدم، کاری که در مؤسسات غیرانتفاعی انجام داده‌ام، بسیار منفعت زا و پر در آمد بوده است. اگر شما نیز به مانند من از نداشتن نمونه کارهای مناسب، ناراحت هستید و یا حتی رزومه خود را خالی از پروژه‌های بزرگ و موفق می‌دانید، کافی است به این مؤسسات مراجعه کنید و به عنوان داوطلب در آن‌ها مشغول به کار شوید.

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت فروشگاهی

3.      طراحی سایت تهران

4.      طراحی سایت

5.      طراحی وب سایت

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت فروشگاهی

8.      طراحی سایت تهران

9.      طراحی سایت

طراحی وب سایت

سایت بازی انفجار تاک تیک


سایت تاک تیک همان طور که میدانید خلاصه به بازی های پیش بینی نمی شود و شما می توانید یک کازینو حرفه ای را هم در دسترس داشته باشید . این کازینو بازی های زیادی را از قبیل انفجار ، مونتی ، رولت ، پوکر ، بلک جک وچندین بازی دیگر را پوشش داده است . شما میتوانید تمام بازی های کازینویی را یک جا داشته باشید . بازی انفجار در سایت تاک تیک بسیار محبوب و شلوغ است.

ابتدا از همه می دانید که بازی انفجار امروزه جز بازی های محبوب می باشد و همه دیگر تا حدود زیادی با شرایط آن اشنا هستید . در این مورد جالبست بدانید که سایت شرط بندی تیک تاک برای این بازی خود یک الگوریتم آپدیت شده را به کار گرفته است که توانسته امروز برای شما علاقه مندان ضرایبی به مراتب بالاتر را تولید کند .

https://bazienfejar.com/4271367-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%aa-%d9%86%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-2.html

ای بی تی 90 انفجار

یکی از برترین مواردی که شما را مجاب به انتخاب این سایت می کند در واقع بازی انفجار abt90 میباشد . شما حتی اگر بازی انفجار و شرایط موجودش را آموخته باشید باز هم می توان در آموزش بازی انفجار ای بی تی 90 نکاتی جدید و فوق العاده را برای رسیدن به نتیجه های بهتر در دسترس داشته باشید . پس بدون توجه به هر فاکتوری فیلم آموزش مربوط به سایت ای بی تی 90 انفجار را مشاهده و بعد اقدام به شرط بندی کنید .

برای بازی انفجار ای بی تی 90 شما می توانید پیش روی خود شرایط واقعا فوق العاده را مشاهده کنید که خب مهم ترین آن ها همین الگوریتم استفاده شده است . در موارد کمی می توان شرایطی را پیدا کرد که سایت شرط بندی شرایطی را به وجود بیاورد که الگوریتم تعیین شده اش به مراتب ضریب های بالاتری را تولید کند . وجود این الگوریتم ضریب بالا برای بازی انفجار می تواند برگ برنده شما در انتخاب ای بی تی نود یا ای بی تی 90 انفجار باشد . البته شما موارد دیگری را هم از قبیل کاربران حرفه ای ، ترفند بازی انفجار ساشا سبحانی ، اپلیکیشن اختصاصی بازی انفجار ، واریز سود آنی ، درگاه بانکی و ..... را در دسترس دارید که هر کدام می توانند برای شما سود های بی نظیری را به همراه داشته باشند .

https://bazienfejar.com

 

سایت بازی انفجار تاینی بت

از انجایی که بازی جذاب انفجار یک بازی پر طرفدار و پر درآمد می باشد سایت تاینی بت این بازی را به عنوان اصلی ترین بازی خود معرفی کرده و این بدین معنی نیست که سایت پیش بینی تاینی بت بازی های دیگری ندارد . بلکه شما در این مورد با یک سایت کامل رو به رو هستید . از بازی های پیش بینی گرفته تا بازی های کازینو همه و حتی بازی مونتی هم در این سایت ارائه شده است که می توان از آن هم دیدن کنید . برنامه نویس این دو بازی یک نفر می باشد که خب این نوید را به شما میدهد که در آن بازی هم سود های خوبی برای شما وجو دارد . پس باید متوجه شده باشید که بازی انفجار تاینی بت را ازدست نباید بدهید .

 

https://bazienfejar.com/427-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1.html