مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مطالب مفید طراحی و سئو سایت

1.      طراحی سایت

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت فروشگاهی

5.      طراحی سایت تهران

6.      طراحی سایت

7.      طراحی وب سایت

8.      طراحی سایت شرکتی

9.       

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

14.  طراحی سایت شرکتی

15.  طراحی سایت فروشگاهی

16.  طراحی سایت تهران

17.  طراحی سایت

18.  طراحی وب سایت

19.  طراحی سایت شرکتی

20.  طراحی سایت فروشگاهی

21.  طراحی سایت تهران

22.  طراحی سایت

23.  طراحی وب سایت

24.  طراحی سایت شرکتی

25.  سئو سایت

26.  طراحی سایت فروشگاهی

27.  طراحی سایت تهران

28.  طراحی سایت

29.  طراحی وب سایت

30.  طراحی سایت شرکتی

31.  طراحی سایت فروشگاهی

32.  طراحی سایت تهران

33.  طراحی سایت

34.  طراحی وب سایت

35.  طراحی سایت شرکتی

36.  طراحی سایت فروشگاهی

37.  طراحی سایت تهران

38.  طراحی سایت

39.  طراحی وب سایت

40.  طراحی سایت شرکتی

41.  طراحی سایت فروشگاهی

42.  طراحی سایت تهران

43.  طراحی سایت

44.  طراحی وب سایت

45.  طراحی سایت شرکتی

46.  طراحی سایت فروشگاهی

47.  طراحی سایت تهران

48.  طراحی سایت فروشگاهی

49.  طراحی سایت تهران

50.  طراحی سایت

51.  طراحی وب سایت

52.  طراحی سایت شرکتی

53.  طراحی سایت فروشگاهی

54.  طراحی سایت تهران

55.  طراحی سایت

56.  طراحی وب سایت

57.  طراحی سایت شرکتی

58.  طراحی سایت فروشگاهی

59.  طراحی سایت تهران

60.  طراحی سایت

61.  طراحی وب سایت

62.  طراحی سایت شرکتی

63.  طراحی سایت فروشگاهی

64.  طراحی سایت تهران

65.  طراحی سایت

66.  طراحی وب سایت

67.  طراحی سایت شرکتی

68.  طراحی سایت فروشگاهی

69.  طراحی سایت تهران

70.  طراحی سایت

71.  طراحی وب سایت

72.  طراحی سایت شرکتی

73.  طراحی سایت فروشگاهی

74.  طراحی سایت تهران

75.  طراحی سایت

76.  طراحی وب سایت

77.  طراحی سایت شرکتی

78.  طراحی سایت فروشگاهی

79.  طراحی سایت تهران

80.  طراحی سایت

81.  طراحی وب سایت

82.   طراحی سایت شرکتی

83.  طراحی سایت فروشگاهی

84.  طراحی سایت تهران

85.  طراحی سایت

86.  طراحی وب سایت

87.  طراحی سایت شرکتی

88.  طراحی سایت فروشگاهی

89.  طراحی سایت تهران

90.  طراحی سایت

91.  طراحی وب سایت

92.  طراحی سایت شرکتی

93.  طراحی سایت فروشگاهی

94.  طراحی سایت تهران

95.  طراحی سایت

96.  طراحی وب سایت

97.  طراحی سایت شرکتی

98.  طراحی سایت فروشگاهی

99.  طراحی سایت تهران

طراحی سایت

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی


وقتی که گوگل شروع به رقابت با یاهو کرد. هیچکدام از ابزارهای یاهو مانند اخبار و فیلکر و بازی و... را نداشت. ولی گوگل یک ویژگی داشت. گوگل ساده و حرفه ای طراحی شده بود. مزیت رقابتی گوگل طراحی حرفه ای آن بود. در یک گام رو به جلو گوگل برای آنکه بتواند هم چنان در صدر موتورهای جستجو بماند به کاربران خود امکان کسب درآمد از تبلیغات را میدهد. شریک کردن کاربران با سود شرکت بزرگی مانند گوگل به خودی خود باعث میشود که شرکت های رقیب کار سختی برای جذب مخاطبان این موتور جستجو پر طرفدار به سمت خود داشته باشند.

 

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی به چه صورت است؟

 

کسب درآمد از تبلیغات گوگل

گوگل در مقاله مقدمه ای بر کسب درآمد از تبلیغات گوگلی در سال 2018 بصورت کامل درباره این ابزار جذاب و پولساز خود توضیح داده است.

در این مقاله به ابزار AdSense گوگل و نحوه درآمدزایی از آن با کمک ایجاد محتوایی با کیفیت می پردازیم. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است. شما یک تکه کد را یکبار به صفحات سایت خود اضافه می کنید و گوگل بقیه کارها را بصورت اتوماتیک انجام خواهد داد.

مزایای استفاده از گوگل AdSense:

  • بهینه سازی: تبلیغات گوگل AdSense از ویژگی یادگیری ماشین برای درج تبلیغات استفاده می کنند و این بدان معنی است که تبلیغات در زمان مناسب و همراه با تجربه کاربری خوشایندی همراه خواهند بود.
  • فرصت کسب درآمد: ویژگی Auto ads فضاهای مناسب برای درج تبلیغات را در سایت شما یافته و تبلیغات را در آنجا درج می کنند. به این ترتیب شما بیشترین درآمد را از تبلیغات کسب خواهید کرد.
  • سادگی استفاده: با استفاده از Auto ads تنها کافیست که یک تکه کد را یک بار در صفحات سایت خود درج کنید. برای شروع تبلیغات و یا توقف آن نیازی به حذف این کدها نیست. شما براحتی در پنل تبلیغات می توانید روشن و خاموش کردن اجرای تبلیغ را با یک کلیک انجام دهید.

نکته : شما میتوانید فرمت تبلیغات را در پنل AdSense در بخش Advanced URL settings feature تغییر دهید.

شروع کار با AdSense Auto ads

ویژگی Auto ads در سایت هایی که تا کنون از تبلیغات استفاده نکرده اند و همچنین در سایت هایی که در حال حاضر در آنها تبلیغاتی به نمایش در می آید به خوبی به نمایش در خواهد آمد. نیازی به تنظیمات دستی تبلیغات گوگل وجود ندارد. گوگل براحتی تبلیغات جدید را با تبلیغات قدیمی جایگزین می کند.

 

چطور از گوگل تبلیغات بگیریم

 

چطور از گوگل تبلیغات دریافت کنیم:

در اکانت AdSence خود وارد شوید. (در سایت https://www.google.com/adsense/start/ امکان ثبت نام و یا ورود با اکانت فعلی مهیا گردیده است.)

  • از پنل سمت چپ گزینه  My ads را انتخاب کرده و روی Get Started کلیک کنید.
  • در قسمت Choose your global settings فرمت تبلیغات خود را مشخص کرده و روی دکمه Save کلیک کنید.
  • در صفحه بعد روی دکمه Copy code کلیک کنید. در حال حاضر کد در کیپ برد کامپیوتر شما کپی شده است. میتوانید در صفحاتی که مایل به نمایش تبلیغات هستید این کد را درون تگ Head درج کنید.

تبلیغات 20-10 دقیقه بعد در سایت شما به نمایش در خواهد آمد.

برای سایت هایی که به درج مقاله و اخبار بصورت روزانه می پردازند امکانی به نام Native In-feed ads مهیا شده است که بهترین بازده از نظر تجربه کاربری را برای آنها خواهد داشت.

نکته: قابلیت یادگیری ماشین تبلیغات گوگل میتواند بهترین رنگ، فونت و استایل را برای تبلیغات انتخاب کند. بنابراین اگر بخواهید میتوانید بجای تنظیم این موارد بصورت دستی، تنظیمات آن را به گوگل بسپارید. برای اینکار کافیست که گزینه Let Google suggest a style را در پنل تنظیمات AdSense انتخاب کنید.

چگونه درآمد حاصل از تبلیغات را دریافت کنید

پیشنهاد گوگل استفاده از سیستم EFT یا Electronic Funds Transfer است. بیشتر کشورها از این سیستم پشتیبانی میکنند و این سیستم یکی از ساده ترین و امن ترین سیستم های انتقال وجوه الکترونیکی است. در واقع با این سیستم شما میتوانید حساب بانکی خود در کشورتان را به گوگل اعلام کنید و با واحد پولی کشورتان هزینه تبلیغات را دریافت کنید.

چگونه درآمد خود از تبلیغات را مدیریت کنید

گوگل AdSense به شما امکان میدهد که با آزمون و خطا در نحوه نمایش تبلیغات، تبلیغات را در صفحه ای قرار دهید که بیشترین سود را برای شما داشته باشد. در پنل تنظیمات AdSense به صفحه AdSense Experiments بروید و در آن قسمت میتوانید بطور کامل نحوه نمایش تبلیغات را مدیریت کنید و نتیجه هر کدام از تنظیمات را بر درآمد خود مشاهده کنید.

تعطیلات و نحوه افزایش درآمد از تبلیغات

آغاز تعطیلات به معنی شلوغ شدن فروشگاه ها و در نتیجه درخواست تبلیغات بیشتر از سوی سایت های فروشگاهی  است. در فصل هایی از سال که فروش روند صعودی دارد. فعال کردن دریافت تبلیغات از گوگل AdSense  درآمد بیشتری را نصیب کاربران آن خواهد کرد.

 

دریافت تبلیغات از ایران

 

ایران و دریافت تبلیغات گوگل

طبق قوانین آمریکا هیچ شرکت آمریکایی اجازه ارائه خدمات به ایرانیان ساکن ایران که در مقیم کشور دیگری نیستند را ندارد. هرگونه ارئه خدمات که منجر به تعاملات مالی بین ایرانیان مقیم ایران و آمریکایی ها شود، جرم محسوب میشود. شرکت های آمریکایی که خدمات آنلاین ارائه میدهد اجازه ندارند نام ایران را در لیست خدمات خود وارد کنند.

این موضوع قرار بود با برجام برطرف شود ولی ظاهراً اینطور نشده است. شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل و ... همگی از این قوانین طبعیت می کنند و شرکت های ایرانی امکان برقراری ارتباط مالی با این شرکت ها را ندارند.

برای دریافت درآمد خود از سیستم تبلیغاتی ادسنس گوگل باید با آدرس خارج از ایران ثبت نام کنید و هنگامی که چک درآمدتان را برای شما ارسال میکنند آدرس بستگان خود در خارج از کشور را بدهید تا پاکت برای آنها ارسال شده و سپس به شما منتقل شود.

همچنین باید بدانید که ادسنس از سایت های تماما فارسی پشتیبانی نمی کند و اگر قصد استفاده از آن را دارید باید سایت شما بصورت انگلیسی یا ترکیبی از انگلیسی و فارسی باشد.


کسب و کار اینترنتی

تعاریف زیادی از کسب و کار اینترنتی شده است. منابع مختلفی به ارائه تعریف از کسب و کار اینترنتی پرداخته اند. تنوع سایتهایی که چنین تعاریفی را ارائه داده اند چنان زیاد است که نمیتوان دلیل ارائه برخی از این تعاریف را یافت، مثلاً سایت رسمی دولت استرالیا این تعریف را از کسب و کار اینترنتی ارائه داده است: کسب و کار اینترنتی عبارت است از هرگونه کسب درآمدی از اینترنت، کسب و کار اینترنتی میتواند شامل خرید و فروش کالا در اینترنت و یا ارائه یک سرویس آنلاین بصورت غیر رایگان باشد. گذشته از این تعاریف پراکنده در اینترنت تعریف کسب و کار اینترنتی را از متخصصین این امر جویا شده ایم.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

کسب و کار اینترنتی به چه معناست؟

کسب و کار اینترنتی که به عنوان تجارت الکترونیکی نیز شناخته میشود، هر نوع فعالیت تجاری است که بصورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می شود. یک صاحب تجارت که بخش یا تمام فعالیت تجاری خود را با استفاده از اینترنت انجام میدهد، بعنوان گرداننده یک تجارت آنلاین شناخته میشود. گرداندن یک تجارت اینترنتی میتواند شامل خرید و فروش آنلاین و یا ارائه سرویس های آنلاین باشد. دامنه مشاغل آنلاین در صنایع مختلف بسیار گسترده است. هر کسی میتواند یک تجارت آنلاین را شروع کند. اگر شما کالایی منحصر به فرد یا ایده خلاقانه ایی داشته باشید. میتوانید راهی برای فروش و یا معامله آن بصورت آنلاین بیابید. شما صرفاً باید تعیین کنید که کالا و تجارت شما در فضای اینترنت چگونه برای مشتریان به نمایش گذاشته شود.

تعریف تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی

اگرچه که واژه های تجارت الکترونیک و فروشگاه الکترونیکی در بسیاری از مقالات بجای یکدیگر بکار میروند. ولی بین این دو اختلاف هایی وجود دارد. فروشگاه الکترونیکی عبارت است از مکان آنلاینی، بر روی بستر وب و یا شبکه های کامپیوتری، برای خرید و فروش کالا و خدمات. هر فروشگاهی می تواند با افزودن یک ویترین مجازی آنلاین تبدیل به یک فروشگاه الکترونیکی شود. در بسیاری از مواقع تجارت الکترونیکی به معنای تجارت اینترنتی بکار برده میشود. اما تجارت الکترونیکی میتواند شامل هر تجارتی که از تکنولوژی اینترنت برای بهبود منافع و کارایی خود استفاده کند؛ شود.

انواع تجارت های آنلاین

تجارت های  اینترنتی میتوانند به اشکال مختلفی ظاهر شوند.

  • وب سایت ها
  • فروشگاه های اینترنتی
  • وبلاگها
  • اکانت های شبکه های اجتماعی

 

مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

 

مزایا و معایب کسب و کار اینترنتی

 موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در باره شروع یک کسب و کار اینترنتی به آن به پردازید. اگر شما در زمینه کامپیوتر و وب فعالیتی نداشته اید و یا اینکه قبل از این هرگز تجارتی را آغاز نکرده اید به موارد زیر دقت کنید.

منافع ایجاد یک کسب و کار اینترنتی

  • صرفه جویی در هزینه های اجاره و خرید لوازم
  • انعطاف بالا و بهینه سازی در تولید کالا و ارائه خدمات تحویل کالا
  • دسترسی به فروشگاه سایت بصورت 24 ساعته در سرتاسر ایران و جهان

برخی موارد نیز وجود دارد که ممکن است باعث شود که ایجاد یک کسب و کار اینترنتی را به تعویق بیاندازید:

  • برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باید درباره وب اطلاعاتی را بیاموزید.
  • هزینه های نرم افزار و سخت افزار
  • خطر کلاهبرداری ها و تقلب های اینترنتی

مدل های تجاری

وقتی که سازمان ها به سمت ورود به عرصه اینترنت حرکت کردند. باید انتخاب میکردند که کدام یک از مدل های تجارت آنلاین برای رسیدن به اهداف تجاری مد نظرشان بهتر عمل می کند. یک مدل تجاری تعیین کننده: کالاهای تجاری، سرویس های آنلاین، منابع درآمد، منافع تولید کنندگان و مشتریان، است. در مدل های تجارت آنلاین هم میتوان از همین تعریف استفاده کرد اما تمام این مراحل در فضای اینترنت انجام خواهند شد.

مدل های کسب درآمد

جزء کلیدی مدل تجاری، مدل کسب درآمد است. مدل کسب درآمد فریم ورکی است که برای کسب و کار شما درآمد ایجاد می کند. مدل کسب درآمد منابع درآمدی شما را مشخص خواهد کرد. در مدل های کسب درآمد میزان درآمد حاصله از هرکدام از منابع درآمد نیز تعیین میشود. فروش محصولات و سرویس های آنلاین، کسب درآمد از تبلیغات، و نحوه کسب درآمد از این روشها در مدل های کسب درآمد تعیین میشود.

 

امنیت در کسب و کار اینترنتی

امنیت در کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی بصورت طبیعی ریسک بیشتری از یک کسب و کار سنتی دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که  از کسب و کارهای اینترنتی در برابر این ریسک ها کاملاً محافظت کرد. تعداد بسیار زیادتر کاربرانی که به یک کسب و کار اینترنتی مراجعه میکنند در برابر تعداد اندک کاربرانی که به کسب و کار های سنتی مراجعه میکنند. که این کاربران شامل مشتریان سایت، تولید کنندگان محصولات، کارمندان و تعداد بیشماری از بازدید کنندگان میباشند. با توجه به اینکه یک سیستم کسب و کار اینترنتی روزانه با حجم زیادی از بازدید کننده مواجه میشود و تمام این بازدید کنندگان باید مطمئن باشند که اطلاعاتشان در جایی امن و محرمانه قرار دارد. امنیت در کسب و کار های اینترنتی اهمیت ویژه ای میابد. هکرها بزرگترین ریسک در کسب و کار های اینترنتی هستند. یکی از بحث های مهم امنیتی در کسب و کارهای اینترنتی حفظ اطلاعات کاربران سایت بصورتی امن و قابل اعتماد است. در محافظت از داده ها باید صحت داده ها و یکپارچگی آنها را حفظ کرد. برخی از هکرها صرفاً با هدف آسیب زدن به اطلاعات، حملات خود را شکل میدهند. برخی از اقدامات امنیتی برای حفظ اطلاعات از صدمات و یا سرقت عبارتند از سخت افزارهای امنیتی، ذخیره سازهای داده ها، انتقال داده ها، نرم افزار های آنتی ویروس و دیوارهای آتش و سیستم های رمز نگاری اطلاعات.

یکی از موفقترین روش های کسب و کار اینترنتی دریافت نمایندگی یا فرنچایز است. با توجه به اینکه در این روش با به حداقل رسانی زمان اعتماد مخاطب به سایت و بالابردن نرخ تبدیل سایت بیشترین سود را برای یک فروشگاه آنلاین در بر خواهد داشت در این قسمت به جزئیات این روش تجاری می پردازیم.

فرنچایز چیست؟

فرنجایز عبارتست از دریافت نمایندگی از یک شرکت. با توجه به اینکه یکی از ویژگی های خدمات آنلاین گستردگی آن در سرتاسر مرزهای جغرافیایی است. دریافت نمایندگی برای فعالیت های آنلاین اندکی دشوار تر از دریافت نمایندگی برای کسب و کارهای سنتی است. اما هنگامیکه مباحثی مانند تحویل کالا به مشتری مطرح باشد اعطای نمایندگی بسیار کم هزینه تر از ایجاد یک فروشگاه در تمام نقاط دنیاست.

استفاده از سیستم فرنچایز برای همه کسب و کارهای اینترنتی میسر نیست. کسب و کارهایی که کالای دیجیتال عرضه می کنند امکان استفاده از این نوع کسب و کار را ندارند. در واقع این قبیل کسب و کار ها نیازی به این نوع تجارت ندارند و بدون نیاز به اعطای نمایندگی می توانند به سرتاسر دنیا خدمات ارائه دهند.

چرا باید هزینه های تهیه یک نمایندگی را متحمل شوید؟

یکی از ویژگی های بارز کسب و کارهای اینترنتی کاهش هزینه های شروع تجارت میباشد. در صورتی که اگر بخواهیم یک نمایندگی تهیه کنید قطعاً باید هزینه های زیادی را برای خرید یک نمایندگی بپردازید. اما چرا باید چنین هزینه هایی را به خودتان تحمیل کنید. یک فروشگاه آنلاین را تصور کنید که بتازگی تاسیس شده است. این فروشگاه باید سالها تبلیغات و هزینه کند تا بتواند بعنوان یکی از فروشگاه های آنلاین مطرح در کشور فعالیت نماید. حال تصور کنید این فروشگاه بتواند نمایندگی فروش یک برند معروف را اخذ کند به این ترتیب همه گیر شدن سایت و تبدیل شدن نام سایت به یک برند با سرعت زیادی انجام خواهد پذیرفت. وقتی که یک شرکت به شما نمایندگی اعطا می کند امکاناتی را نیز در ازاء دریافت هزینه نمایندگی در اختیار شما قرار میدهد از جمله این امکانات تامین کالای اولیه محصولات است. به این ترتیب بیشتر هزینه هایی که شما باید برای یافتن یک محصول باکیفیت صرف می کردید در این روش تجاری صرفه جویی می شوند.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی

تعریف نیچ مارکت


فرض کنید که شما ایده ای برای یک کسب و کار دارید، ولی هنوز برای راه اندازی آن آماده نیستید. قبل از اینکه هر کاری در زمینه ایجاد کسب و کار خود انجام دهید، باید بدانید که مشتری کسب و کار شما کیست.

اصولا دو بازار برای فروش محصولات وجود دارد: مصرف کنندگان نهایی و شرکت ها،

 تشخیص این موضوع بسیار ساده است. اگر شما در یک فروشگاه خرده فروشی، لباس زنانه میفروشید. بازار هدف شما مصرف کننده نهایی است. و اگر شما لوازم اداری میفروشید مصرف کننده کالای شما شرکت ها هستند. فروش کالا به شرکت ها را  تجارت B2B نیز می نامند. در بعضی موارد مثل چاپخانه ها شما ممکن است با هر دوی این مشتری ها تجارت داشته باشید.

 هیچ تجارتی، مخصوصاً یک تجارت کوچک، نمیتواند همه کالاهای مورد نیاز همه مشتریان را تهیه نماید. هرچه بازار هدف شما کوچکتر باشد بهتر است. پروسه تعیین بازار هدف و کوچک کردن بازار هدف را با عنوان ایجاد یک Niche میشناسیم. ایجاد یک Niche کلید موفقیت تجارت های مختلف حتی تجارت های بزرگ میباشد. مثال:  والمارت Wallmart و تیفانی Tiffany هر دو خرده فروش هستند ولی آنها Niche های متفاوتی دارند. والمارت به خریدارانی که بدنبال کالای ارزان قیمت هستند جنس میفروشد و مشتریان تیفانی خریداران جواهرات گرانقیمت هستند.

برخی از سایت ها از یافتن یک Niche طوری صحبت می کنند که انگار Niche یک گنج مدفون است که میتوان با بیل زدن زمین آن را یافت، یا اینکه Niche یک پدیده جادویی است که در انتهای رنگین کمان پنهان شده است. ولی این تعاریف اصلاً تعریف درستی از Niche نیستند. Lynda Falkenstein در سایت Nichcraft مینویسد: باید از تخصص خود برای تمرکز بر روی کسب و کارتان استفاده کنید. و گوشه گوشه بازار هدف خود را بشناسید تا بتوانید مشتریان را به سمت تجارت خود جذب کنید. Niche های با کیفیت هرگز بصورت خود به خود در جلو شما ظاهر نخواهند شد، شما باید آنها را با دقت کامل ایجاد کنید.

بسیاری از کار آفرینان بجای ایجاد نیچ و محدود کردن بازار هدف خود به اشتباه ادعا می کنند که توان انجام کارهای زیادی را دارند و در همه آنها میتوانند بخوبی عمل کنند. این افراد بسرعت به این صحبت Falkenstein خواهند رسید: کسب و کار های کوچک در تجارت قدرتمند ترند، زیرا تجارت های کوچک در همه جنبه های یک تجارت وارد نمی شوند آنها بر روی یک موضوع خاص تمرکز بسیار بالایی دارند.

هفت گام برای ایجاد یک Niche با ارزش:

 

هفت گام ایجاد نیچ مارکت

 

1.      ایجاد لیست اهداف مورد نظر

با چه کسانی میخواهید تجارت کنید؟ تا جای ممکن پاسخ خود را دقیق انتخاب کنید. مکان جغرافیایی مشتریان بلقوه ای را که میخواهید کالای خود را به آنها بفروشید مشخص کنید. اگر ندانید چه کسانی مشتری شما هستند. نمیتوانید با مشتریان بلقوه خود ارتباط بر قرار کنید. شما باید بدانید که نمیتوانید کالای خود را به همه بفروشید. به یاد داشته باشید که اغراق کردن در توانایی های خود یا کالایتان باعث گیج شدن مشتری خواهد شد.

امروزه برند ها به سمت ایجاد Niche های کوچکتر حرکت کرده اند. تعیین هدفی مانند نوجوانان کافی نیست و باید هدف خود را کوچکتر و دقیقتر مشخص کنید. مثلا نوجوانان پسر دورگه آمریکایی آفریقایی که درآمد خانوادگی آنها 40 هزاردلار و بیشتر است هنوز برای آنکه هدف یک کمپین بازاریابی برای خدماتی مانند عرضه و فروش نرم افزار باشد، یک جامعه هدف بزرگ، است. هدف قرار دادن شرکت های فروش نرم افزار که در شمال کالیفرنیا فعالیت می کنند و میزان فروش 15 میلیون دلار و بالاتر را در سوابق خود دارند هدف بهتری است.

2.    تمرکز

مشخص کنید که چه چیزی میخواهید بفروشید. به خاطر داشته باشید که

A) شما نمی توانید همه چیز را به همه کس بفروشید.

B) تجارت های کوچکتر توانایی های بیشتری دارند. ولی باید اهداف دقیقتری انتخاب کنند.

یک Niche را نمی توان هم عرض فیلد کاری یک تجارت در نظر گرفت. مثلا یک خرده فروشی لباس یک فیلد کاری است و نه یک Niche یک Niche باید توصیف دقیقتری از مشتریان شرکت ارائه دهد. مثلا لباس های بارداری برای زنان کارمند میتواند یک Niche تلقی گردد.

 تکنیک هایی که برای تمرکز خود بر روی اهداف مشخص تر میتوانید استفاده کنید عبارتند از:

  • یک لیست از کارهایی که میتوانید به نحو احسنت انجام دهید تهیه کنید و توانایی های لازم برای هر کدام از این کارها را در کنارشان لیست کنید.
  • دستاوردهای خود را لیست کنید.
  • مهمترین درسهایی که در ارتباط با تجارت خود کسب کرده اید را مشخص کنید.
  • بدنبال الگویی برای روش های حل مشکلات خود باشید.

یک Niche باید بطور طبیعی از تجارب و علایق شما نشآت بگیرد. برای مثال، اگر شما به مدت 10 سال برای شرکت های مشاوره ای کار کرده اید و همچنین 10 سال هم در یک تجارت خانگی کوچک همکاری داشته اید. شاید بخواهید یک شرکت مشاوره ای که به تجارت های کوچک خانگی مشاوره میدهد را ایجاد کنید.

3.   جهانبینی مشتریان خود را توصیف کنید

یک تجارت موفق از قانون پلاتینیوم طبعیت می کند. این قانون میگوید که رفتار شما با دیگران باید مانند رفتار خود آنها باشد. یعنی آنکه برای فروش یک کالا به یک کاربر باید بدانید که او هنگام خرید کالا چگونه فکر می کند. برای این منظور باید از کاربران خود علایق اصلیشان را بپرسید و برای تشخیص نیازهایشان، خودتان را بجای آنها تصور کنید.

4.    ترکیب کردن

در این مرحله Niche باید با ایده های شما و نیاز های مشتریان همآهنگ شود. در واقع با ترکیب ایده های شما و نیاز های مشتریان شما باید یک Niche کاملا جدید بسازید. یک niche خوب این ویژگی ها را باید داشته باشد.

  • با مقصد نهایی شما مطابقت دارد. به عبارت دیگر با چشم انداز نهایی شما کاملا منطبق است.
  • کس دیگری خواهان آن است. منظور مشتری میباشد.
  • با دقت طراحی شده است.
  • منحصر به فرد است و رقبای دیگر از آن استفاده نمی کنند.
  • قابلیت تکامل دارد. به شما امکان میدهد که منافع متفاوتی را در ضمن حفظ اصول اولیه تجارت خود، توسعه دهید. به زبان ساده تر موفقیت دراز مدت شما را تضمین می کند.

 

نیج مارکت

 

5.   مرحله ارزیابی Niche

در این گام شما باید محصولات و سرویس های خود را با 5 مرحله توضیح داده شده در گام قبل مورد ارزیابی قرار دهید. قطعاً با بررسی Niche مد نظر خود با موارد بالا شما به این نتیجه خواهید رسید که برای دستیابی به یک Niche با کیفیت همچنان راه زیادی را باید بپیمایید. این بدان معنی است که Niche مورد تصور شما با یکی از موارد ذکر شده در بالا همخوانی ندارد و شما باید برای حل این مشکل تلاش کنید، تا بتوانید به مرحله بعد بروید.

6.    تست Niche

در این مرحله شما کالای خود را با Niche خود هم آهنگ کرده اید، و نوبت به تست آن میرسد. در این مرحله شما باید کالا را در معرض فروش بگذارید. برای این منظور معمولاً یک تست اولیه از کالا را به مشتریان ارائه میدهد. اصولاً برای نمونه اولیه نباید هزینه زیادی پرداخت کرد. اگر شما برای تهیه نمونه اولیه که قصد فروش آن بصورت تستی را دارید ناچار هستید هزینه زیادی پرداخت کنید. مطمئن باشید که یک قسمت از چرخه تولید کالای تستی شما غلط طراحی شده است و باید در آن بازنگری کنید. تا کالای شما با حداقل قیمت در اختیار مشتری قرار گیرد.

7.   ایده خود را عملیاتی کنید

 زمان اجرای ایده شماست. قطعاً برای بسیاری از کارآفرینان ورود به بازار استرس آورترین مرحله است. ولی اگر تمام مراحل بالا را بدرستی انجام داده باشید. شما یک ریسک کاملاً منطقی پیش رو خواهید داشت و همه چیز را به شانس و اقبال نخواهید سپرد.

یافتن یک نیچ مارکت برای بازاریابی اینترنتی

 برای جستجو آنلاین برای نیچ مارکت ها یک سری راهنمایی در این بخش ارائه میدهیم.

نکته:  اغلب نیچ ماکت ها براحتی قابل مشاهده هستند. بنابراین براحتی میتوان آنها را یافت. برخی از کاربران آنها را مشاهده می کنند و دیگران بی توجه از کنارش می گذرند. بنابراین شما جزء دسته ای باشید که توقف می کنند و به علایق شخصی خود توجه نشان میدهند. نظرات دوستان و خویشاوندان خود را بپرسید. همه شما میتوانید یک مشتری برای محصول خود باشید.

در محصولات و سرویس هایی که رقبای شما ارائه داده اند دقت کنید. آنها چه ویژگی ندارند که کالای شما میتواند دارای آن باشد. به برند های جدید توجه خاص داشته باشید. ببینید مردم درباره چه چیزی بیشتر صحبت می کنند. واژه های پرکاربرد توسط مردم در هر صنعت اغب Niche هایی ادغام شده میباشند.

تحقیق: اگر شما گمان می کنید که یک ایده بزرگ خارق العاده در سر دارید. پس این ایده ارزش توجه شما را دارد. در بازاری بزرگتر که از بازار Niche شما سرچشمه میگیرد تحقیق کنید. ببینید که امکانات توسعه بازار شما تا چه حد میباشد. فروش سالانه شرکت های بزرگ در بازار خود را بررسی کنید.

ببینید آیا آنالیز و تحقیقات موجود از چرخشی در بازار خبر میدهد. که شما در بازار Niche خود روی آن سرمایه گذاری کرده باشید.

رقابت و مشتریان: مانند هر بازار دیگری در Niche هم شما رقبایی خواهید داشت. کمی تحقیق کنید تا سایر کسانی را که در بازار هدف شما به مشتریان سرویس ارائه میدهند را شناسایی کنید. اگر کالای شما هیچ رقیبی ندارد لازم است که میزان تقاضا برای کالا را مجدداً مورد بررسی بسیار دقیقی قرار دهید.

مشتریان خود را نیز زیر زره بین قرار دهید و تا جایی که میتوانید راجع به آنها اطلاعات گردآوری کنید. مثلاً ببینید چه تعداد از آنها مردان مجردی هستند که حیوان خانگی دارند. یا اینکه چه تعداد از آنها مادران شاغل هستند. رفتار های خرید آنها و اینکه چه کالاهایی را ترجیح میدهند را مورد بررسی قرار دهید. هر چه اطلاعات شما از کاربرانی که میخواهید در بازار Niche خود به آنها خدمات بدهید بیشتر باشد. احتمال موفقیت  شما در فروش محصولات بیشتر خواهد بود.

نکته : بسنجید که niche مد نظر شما آیا تنها بازار هدف رقیبان شما است و یا اینکه فقط تکه ای از بازار هدف آنها را تشکیل میدهد. اگر بازار Niche شما تنها تکه ای کوچک از کل بازار هدف رقبایتان باشد. شما شانس بیشتری برای عملکرد تخصصی تر در این بازار دارید و میتوانید بازار را بطور کامل از آن خود کنید.

آزمایش کنید: همانطور که در مبحث تعریف نیچ مارکت هم گفتیم آزمایش یکی از بخش های مهم در سنجش میزان درآمد واقعی از نیچ مارکت خواهد بود. در بازاریابی آنلاین نیز بازار های نیچ را باید مورد آزمایش های متعدد قرار داد. شاید شما محصولی عالی تهیه کرده باشید. شاید شما بتوانید به سوالات مخاطبان خود پاسخ مفیدی بدهید. ولی با اینحال لازم است که محصول خود را بصورت واقعی در بازار عرضه کنید و میزان بازخورد واقعی بازار به محصول را بررسی کنید.

نمونه های کوچکی از محصول خود را آماده کنید (تست اولیه محصول در بحث نرم افزار به آن آلفا تست هم میگویند) محصول را بصورت واقعی در بازار عرضه کنید و ببینید که آیا مردم واقعاً خواهان خرید آن هستند یا خیر، آیا محصول شما واقعاً میتواند پاسخ نیاز کاربران را بدهد و اگر اینطور است آیا کاربران حاضر هستند از یک سایت تازه تاسیس این محصول را خریداری کنند.

اجرایی کردن نیچ مارکتینگ در یک بازار آنلاین: گاهی اوقات فروش به دسته خاصی از مشتریان که  در بازار نیچ مورد نظر ما هستند از فروش به دسته وسیعتری از کاربران سخت تر میشود. در نیچ مارکت صحبت از هدف قرار دادن دسته بسیار محدود و مشخصی از مشتریان است.

بنابراین حتی در بازاریابی آنلاین نیز یافتن مشتریانی که در این محدوده مشخص کوچک قرار میگیرند نیاز به تلاش مضاعف خواهد داشت. در ضمن با توجه به محدوده کوچک جمعیت مشتریان در این بازار کوچکترین اشتباه بازاریابی براحتی حیثیت شما را لکه دار خواهد کرد. شما میتوانید در نیچ مارکت با کمک یک استراتژی بازاریابی موثر نیازهایی از کاربران که کالای شما پاسخگوی آن است را بیابید. بخاطر داشته باشید که تعداد این نیاز ها در نیچ مارکت زیاد نیست. ولی برای برآورده کردن آن باید بسیار حرفه ای و تخصصی عمل کرد.

نکته: مشتریان نیچ مارکت اغلب درباره محصولات و سرویس های شما اطلاع دارند و به این ترتیب میتوان با آگاهی دادن به آنها و بیان این موضوع که شما هم میخواهید در آن بازار همان محصولات را ارئه دهید و بیان برتری های خود، به فروش محصولات سایت کمک کرد. بنابراین از خود بپرسید که آیا میتوانید به زبان مشتریان بلقوه خود صحبت کنید؟ آیا میتوانید با آنها دیالوگ برقرار کرده و آنها را به خریدی کالای خود تشویق و ترغیب نمایید؟

نکته: برای آنکه مخاطب خود را همواره با سایت در ارتباط نگه دارید. محتوایی که کالا و سرویس های شما در نیچ مارکت را پشتیبانی کند، تولید و منتشر نمایید.

یک مثال درخشان از یافتن یک نیچ مارکت و برآورده کردن نیاز های کاربران در آن بازار، سایت http://www.tutor.com/  میباشد. این سایت نشانه ای از آن است که چطور میتوان با یک نیچ مارکت سالم بخشی از بازار بزرگتر را از آن خود کرد. آموزش های این سایت شامل آموزش هایی برای افرادی است که در سطح آموزش 12 قرار دارند. این سطح آموزش در کشورهای مختلف بیانگر آخرین سطح آموزشی است که دولت ها موظف به ارائه آن میباشند. به این ترتیب این سایت توانسته است میلیاردها دلار از دولت و مردم درآمد کسب کند. در سال 2013 بازار منابع آموزشی به تنهایی ارزشی معادل 9 میلیارد دلار ایجاد کرده است. این رقم سالانه 7 درصد رشد نیز خواهد داشت.


 

رپورتاژ آگهی چیست؟


رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. به دلیل غیر مستقیم بودن این شیوه تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی اثربخشی بالایی دارد. معمولا مخاطبان به این نوع آگهی اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای رپورتاژ را تا انتها مطالعه می کنند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده می شود و همیشه در سایت‌ آگهی دهنده باقی می ماند.

جمله ای در تبلیغات است که می گوید: بهترین نوع آگهی، آن است که آگهی بنظر نرسد. در حال حاضر درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های مختلف منتشر می شود در دل خود پیامی بازرگانی به همراه دارد و گزارش تبلیغاتی محسوب می شود، دلیل این موضوع اثر بخشی قابل توجهی است که این نوع از تبلیغات دارد. در واقع مردم دیگر توجهی به تبلیغات نمی کنند و روش های تبلیغاتی سنتی برای مردم تکراری و کسل کننده شده است، به همین جهت است که reportage advertisement از اهمیت زیادی برخوردار شده است. 

انواع رپورتاژ آگهی 

رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد و بسته به رسانه ای که در آن منتشر می‌شود نامگذاری می‌شود. برخی از مشهورترین انواع رپورتاژ آگهی عبارت اند از: رپورتاژ آگهی تلویزیونی، رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت های خبری و رسانه های دیجیتال (رپورتاژ آگهی اینترنتی) ، رپورتاژ آگهی ویژه روزنامه و رسانه های کثیرالانتشار. نوع نگارش محتوا و ارائه موضوع در هریک از این رسانه ها متفاوت بوده و باید اصول کلی آن به درستی رعایت شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو و رتبه سایت در گوگل 

رپورتاژ آگهی در حقیقت عملکردی مانند نوشتن یک پُست مهمان دارد. با قرار دادن لینک سایت تان در متن رپورتاژ آگهی می توانید سیگنال رتبه بندی قدرتمندی برای موتورهای جستجو ارسال کنید. بدون شک، داشتن یک لینک از وب سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما خواهد داشت. رپورتاژ آگهی بصورت مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر ندارد. اما همان طور که گفتیم می تواند به صورت غیر مستقیم بسیار موثر باشد. تاثیر غیر مستقیم رپورتاژ آگهی بر سئو سایت در این نکته نهفته است که رپورتاژ آگهی با حداقل تبلیغ برای برندتان، بیشترین بازده را برای محصول شما ایجاد می کند. افراد ببیننده رپورتاژ آگهی قطعاً به سایت شما برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات مراجعه می کنند. به این ترتیب، تعداد ورودی های سایت شما افزایش خواهد یافت که این موضوع به بهبود رتبه سایت شما کمک خواهد کرد.  از طرفی دیگر، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پربازدید به قدرت گرفتن سایت و ارتقای رتبه آن در گوگل کمک می کند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو و رتبه سایت

دیدگاه گوگل نسبت به رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از راه های گرفتن بک لینک برای سایت است. بنابراین همانند لینک سازی، یک امر حساس و تخصصی است. اگر به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و سایت شما از طرف گوگل مجازات شود. موضوع مهم برای گوگل این است که خوانندگان متن آگهی متوجه تبلیغاتی بودن متن نمی شوند. گوگل از این جهت نگران است که ممکن است محتواهای غیر رایگان موجب گمراه شدن مخاطبان بشود. بنابراین برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، باید اطمینان حاصل کنید که خوانندگان آگهی از همان ابتدا متوجه تبلیغاتی بودن متن شده اند و با تصمیم خود به خواندن محتوای رپورتاژ پرداخته اند.
همچنین، مت کاتس به صاحبان وب سایت ها هشدار داده است برای اینکه رپورتاژ آگهی تان از طرف گوگل جریمه نشود باید از لینک های نوفالو در آن استفاده کنید تا تاثیری بر نتایج طبیعی گوگل نداشته باشد. در غیر این صورت،  گوگل رپورتاژ آگهی را با خرید بک لینک برابر می داند و سایت رپورتاژ رونده را جریمه خواهد کرد. در نهایت چیزی که گوگل می خواهد این است که لینک های موجود در رپورتاژ آگهی دارای تگ "rel=”no follow باشند تا هیچ تغییری بر روی پیج رنک گوگل اعمال نشود. لینک های رپورتاژ آگهی نباید با لینک های خریدنی یکسان باشند (در غیر این صورت وب سایت خاطی مجازات خواهد شد). همچنین، مخاطبان باید از همان ابتدا به جنبه تبلیغاتی متن آگاه باشد.

انتشار رپورتاژ آگهی، با رعایت اصول صحیح، یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری محسوب می شود و می تواند تاثیر خوبی روی رتبه سایت شما در نتایج گوگل بگذارد. می توان نتیجه گرفت یک رپورتاژ آگهی اصولی مانع از جریمه شدن سایت توسط گوگل می شود.

در رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک، دائمی بودن آن است. یعنی تبلیغ شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی خواهد ماند و شما نیاز به تمدید تبلیغ تان ندارید و هزینه ای بابت آن پرداخت نمی کنید. در صورتی که هنگام خرید بک لینک، شما باید برای تمدید آن، هر ماه هزینه ای را بپردازید.
مهم ترین نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید به آن ها توجه کنید، عبارتند از:

  • رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کارتان منتشر کنید و دقت کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده از لحاظ موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک باشد.
  • معمولا سایت های خبرگذاری، سایت های بسیار مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی هستند.
  • بازدید سایت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و بررسی کنید که در حوزه کاری مورد نظر، این سایت چه میزان بازدید دارد. هر چه میزان بازدید سایت و مخاطب علاقمندی که دارد بیشتر باشد، می تواند اثر گذاری بیشتری برای شما ایجاد کند.
  •  به اعتبار دامنه و عمر دامنه سایت مورد نظر توجه کنید. سایت هایی که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند، سایت های مناسبی هستند.
  • به امتیاز اسپم یا spam score سایت آگهی دهنده توجه کنید. سایت هایی که spam score آن ها بین صفر تا سه است، سایت های مناسبی می باشند.

در نظر داشته باشید که اعتبار دامنه و امتیاز اسپم بودن سایت بر اساس فاکتورهای شرکت moz مشخص می شوند و با فاکتورهای سئو که توسط گوگل ارائه می شود، تفاوت دارند اما تا حدودی می توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم تخمین درستی نسبت به مفید بودن آن سایت داشته باشیم.

برای هر رپورتاژ آگهی، یک محتوای اختصاصی تهیه کنید. محتوای تکراری، تاثیر زیادی نخواهد داشت و به راحتی از طرف موتورهای جستجو نادیده گرفته می شود. نباید برای چندین رپورتاژ از یک متن استفاده کنید. حتی از مقالات یا محتوای موجود در سایت تان نیز برای رپورتاژ آگهی استفاده نکنید. به میزانی که محتوای شما اختصاصی تر باشد، ارزش صفحه رپورتاژ آگهی شما بالاتر می رود و جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می کند.
حداکثر از پنج لینک در رپورتاژ آگهی استفاده کنید. هر چقدر تعداد لینک های شما بیشتر شود، ارزش و اعتبار داده شده به لینک ها کاهش می یابد زیرا ارزش و اعتبار کل صفحه بر تعداد لینک ها تقسیم می شود. بهترین حالت، قرار دادن سه الی پنج لینک در متن تبلیغ است. 
برای هر صفحه از سایت تان، تنها یک لینک در متن آگهی قرار دهید. نباید با انکرتکست های متفاوت به یک صفحه مشخص از سایت تان لینک بدهید. گوگل تنها، لینک اول را در نظر خواهد گرفت و سایر لینک ها بی اثر خواهند بود. سعی کنید داخل رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت تان که از رقابت کمتری برخوردارند لینک بدهید. زیرا راحت تر می توانند رتبه بگیرند.
استفاده از تصویر و ویدئو مرتبط با محتوا در رپورتاژ آگهی به ارزش و اعتبار صفحه تبلیغ می افزاید و اثربخشی آن را افزایش می دهد.

رپورتاژ آگهی چیست

محتوای رپورتاژ آگهی به چه صورت باشد؟

  • تعداد کلمات رپورتاژ آگهی باید بین 700 تا 1200 باشد.
  • محتوای رپورتاژ بخش بندی و پارگراف بندی  شود و حتما از تگ هدینگ h2 در آن استفاده شود.
  • انکرتکست های رپورتاژ آگهی دقیقا همان عباراتی باشند که قصد دارید در آن ها رتبه به دست آورید.
  • از عبارات طولانی در لینک سازی استفاده کنید.
  • سه الی پنج لینک در متن رپورتاژ آگهی ایجاد کنید.
  • در متن رپورتاژ به نام برند تان یک لینک دهید.
  • در رپورتاژ آگهی حتما از تصویر استفاده کنید و در متن جایگزین تصویر از کلمات کلیدی هدف تان استفاده کنید.
  • از تگ نوفالو در لینک های خود استفاده نکنید و تمام لینک ها را فالو قرار دهید.

رپورتاژ آگهی چه مشخصات فنی  باید داشته باشد؟

نکات فنی که هنگام نگارش رپورتاژ آگهی باید رعایت کرد عبارت است از:

1. انتخاب محتوای مناسب

محتوا باید به شکلی تنظیم شود که محصولات، خدمات و کمپین های تبلیغاتی برند شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کند اما مخاطب نباید احساس کند مشغول مطالعه آگهی تبلیغاتی است و به خرید محصول یا خدمات خاصی اجبار می‌شود.
2. تکنیک های بازاریابی محتوایی و تبلیغ نویسی به بهترین شکل و خلاقانه ترین روش بکارگرفته شود تا اثرگذاری رپورتاژ آگهی بیشتر شود.

3. سایت هایی که رپورتاژ آگهی شما را منتشر می‌کنند باید از نظر رتبه وضعیت بهتری از سایت شما داشته باشند و انتشار محتوا در آن ها برای شما ضرری نداشته باشد.

رپورتاژ آگهی چه تفاوتی با سایر تبلیغات اینترنتی دارد؟

رپورتاژ آگهی با سایر تبلیغات اینترنتی بسیار متفاوت است برخی از این تفاوت‌ها عبارت اند از:

•    تبلیغات اینترنتی مستقیما به ترویج یک کسب و کار می‌پردازد اما رپورتاژ آگهی به شکل یک خبر مفید و به صورت کاملا غیر مستقیم اعتماد مشتریان را جلب می‌کند.
•    رپورتاژ آگهی به صورت دائم روی سایت های معتبر قرار می‌گیرد اما اثر گذاری تبلیغات اینترنتی کوتاه مدت است.
•    اعتبار سایت های خبری به برندها اعتبار می‌دهد در حالی که تبلیغات اینترنتی دیگر اعتبار کمتری دارند.

مزایای رپورتاژ آگهی 

  • رپورتاژ آگهی یک نوع تبلیغات دائمی است و نیاز به تمدید و پرداخت مجدد هزینه ندارد.
  • رپورتاژ آگهی، طبیعی ترین روش برای ساخت بک لینک است.
  • انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید و معروف، به بیشتر دیده شدن نام برندتان منجر می شود.
  • انتشار رپورتاژ آگهی به صورت غیرمستقیم روی سئو سایت شما و افزایش بازدید کنندگان تاثیر می گذارد.
  • انتشار رپورتاژ در سایت هایی با اعتبار دامنه بالا، منجر به بالا رفتن اعتبار سایت تان می شود.
  • رپورتاژ آگهی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، اثربخشی و بازخورد بالاتری دارد.
  • به دلیل قرار گرفتن رپورتاژ آگهی در جایگاهی غیر تبلیغاتی، احتمال خوانده شدن آن توسط مخاطبان بسیار بالاست. رپورتاژ آگهی معمولا بین محتواهای اصلی سایت قرار داده می شود.

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

در حقیقت، رپورتاژ آگهی نوعی دوپینگ برای سایت محسوب می شود. شما زمانی دوپینگ می کنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. به این ترتیب می توان گفت، بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی زمانی است که سایت شما در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر، در صفحه اول گوگل قرار دارد. در این زمان، با انتشار رپورتاژ آگهی، رتبه سایت شما در کلمات کلیدی موردنظر ارتقا پیدا می کند و بالاتر از رقبا قرار می گیرد. پس نتیجه می گیریم خرید رپورتاژ آگهی زمانی برای شما کارآمد و مفید است که در کلمات کلیدی هدف تان، جایگاه مناسبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول یا دوم گوگل قرار گرفته باشید. در این شرایط شما با خرید بک لینک دائمی از سایت های پربازدید و معتبر، رتبه خود در گوگل را بهبود می بخشید.

1.      طراحی وب سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

6.      طراحی وب سایت

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

9.      طراحی سایت تهران

10.  طراحی سایت

11.  طراحی وب سایت

12.  طراحی سایت شرکتی

13.  طراحی سایت فروشگاهی