مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت روزنامه

طراحی سایت روزنامه بطور کلی بر پایه دو ساختار است: 1- بعنوان پایگاه اینترنتی نشریاتی که بصورت فیزیکی هم چاپ می شوند.

2- نشریات یا روزنامه های آنلاین که صرفن بر بستر اینترنت بصورت روزانه یا بطور ادواری محتوای خبری آنها پخش می گردد.

اهمیت طراحی سایت روزنامه

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

دنیای پُرشتاب امروزی می طلبد از رسانه هایی که بسرعت و با هزینه کمتر و با گستره ی وسیعی اخبار و رویدادها را به اطلاع مردم برسانند استفاده نمود. از جمله این رسانه ها ، طراحی سایت روزنامه است.

طراحی سایت و پیاده سازی روزنامههمچنین در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان و کاهش مصرف کاغذ و نیز ممانعت از اتلاف انرژی های تجدید ناپذیر، طراحی سایت نشریات و روزنامه کمک شایانی می تواند انجام دهد.

منافع طراحی سایت روزنامه

  • کاهش هزینه ها

هزینه هایی منجمله کاغذ ، چاپ ، صحافی و بسته بندی‌ ، حمل و نقل ، توزیع حذف می گردد.

  • آرشیوبندی

روزنامه ها و نشریات کاغذی به مرور زمان رنگ و روی خود را در برابر نور، رطوبت و .. از دست داده یا پاره شده و از بین می روند و به همین دلایل طول عمر خیلی کوتاهی دارند؛ از اینرو طراحی سایت روزنامه و یا طراحی سایت نشریات؛ اخبار و گزارشات و مطالب و عکس ها و ویدئوهای خبری شما را جاودانه می سازد. چرا که محتوای مندرج بر فضای اینترنت، تاریخ انقضاء ندارد و با آرشیوبندی بر اساس تاریخ و موضوعات مختلف هر شماره نشریه یا روزنامه همیشه در دسترس کاربران و علاقمندان بوده و بیشمار بار قابل رویت است.

  • امکانات چند رسانه ای

بهره گیری از مدیای مختلف: فیلم ، موسیقی ، انیمیشین برای ارایه اخبار یا در کنار اخبار متنی از ویژگی های منحصر بفردی است که از سایت روزنامه یا نشریه ممکن است.

  • اشتراک گذاری

تعامل و اشتراک گذاری مطالب نشریات در شبکه های اجتماعی مختلف امکانپذیر است.

  • اشتراک پذیری

بدلیل بازدید تعداد زیاد کاربران از وب سایت های خبری، جهت استفاده ار هر شماره نشریه و دانلود آن، کاربر مشخصات فردی، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد نموده و در واقع عضو دایمی (مشترک) آن وب سایت می گردد.

  • جذب آگهی

در روزنامه الکترونیکی و یا مجله آنلاین بدلیل از بین رفتن محدودیت های تعداد صفحات، اندازه ، رنگ و هزینه های کاغذ و چاپ، آگهی های زیاد با اندازه های مختلف و با هزینه های کم می توان جذب و منتشر نمود. ارایه تبلیغات در نشریات الکترونیکی می تواند به شکل متنی و تصویری و یا فرمت های دیگر همراه با ویدئو ، موسیقی ، تصاویر سه بعدی و ... باشد.

امکانات طراحی سایت روزنامه آنلاین

  • طراحی بخش اخبار

این قسمت بطور گسترده و مفصل بوده و شامل موضوعاتی است که نشریه یا روزنامه مربوطه به آنها می پردازد.

بطور مثال یک روزنامه عمومی بخش هایی مانند اخبار اجتماعی ؛ فرهنگی ؛ هنری ؛ سلامت ؛ ورزشی ؛ حوادث را در نظر گرفت و در نشریات تخضصی سرفصل اخبار مربوط به زمینه تخصصی است که آن نشریه بدان می پردازد.

  • به روایت تصویر

اخبار تصویری تهیه شده توسط عکاسان و یا عکسهای ارسالی کاربران

  • طراحی صفحه گزارش

به منظور ارایه گزارش های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، ورزشی مرتبط با مسایل روز جامعه این صفحه ایجاد شده است.

  • طراحی بخش آخرین اخبار

جدیدترین و آخرین اخبار منتشره طی یک شبانه روز در این قسمت قابل مشاهده است.

  • اخبار مهم

در طراحی وب سایت روزنامه در بالاترین قسمتی که بخوبی قابل مشاهده کاربر است رویدادهای مهم روزانه قرار می گیرد.

  • طراحی سیستم ثبت آگهی

از طریق این سیستم ، ثبت آنلاین آگهی بمنظور درج تبلیغات در وب سایت روزنامه یا سایت مجله قابل انجام است.

در این سیستم امکاناتی نظیر: درج مشخصات آگهی دهنده و همچنین مشخصات آگهی مانند نوع، اندازه و فرمت، مدت زمان ، شرایط و قوانین ثبت، اتچ فایل برای ارسال پیوست ها، امکان  ذخیره آگهی و پرداخت آن در زمانی دیگر،  ثبت چند آگهی همزمان و پرداخت یکجای آنها، امکان تجدید انتشار یک آگهی، نگهداری سوابق پرداخت های کاربر، امکان مشاهده سوابق انتشار آگهی ها  فراهم شده است.

  • قسمت نظرات و امتیازدهی

امکان نظردهی و امتیاز دهی در پایان هر محتوای خبری و یا گزارش و مقاله فراهم شده تا کاربران دیدگاه خود را درج کنند و یا به هر مطلب امتیاز دهند. طراحی سایت روزنامه شباهت های زیادی می تواند با طراحی سایت خبری و خبرگزاری داشته باشد.

  • طراحی مخزن آرشیو

شماره های قبلی روزنامه یا نشریه بر اساس شماره ، ترتیب انتشار، زمان انتشار در این مخزن طبقه بندی شده و کاربران می توانند به شماره مورد نظر خود دسترسی رایگان داشته باشند. در صورتی که مدیران سایت قصد فروش هر شماره را داشته باشند بایستی کاربر ابتدا عضو شده و از طریق شماره حساب مشخص شده در سایت مبلغ تعیین شده را واریز نموده و پس از واریز، مجله یا روزنامه مورد نظر از طریق لینک ارسالی به ایمیل کاربر قابل دانلود خواهد بود یا اینکه بصورت فایل پی دی اف به ایمیل کاربر فرستاده می شود.

  • طراحی سایت روزنامهطراحی نوار جستجو

نوار جستجوی ساده و پیشرفته در طراحی سایت روزنامه تعبیه می شود. جستجوی ساده برای یکی یا دو فیلد مانند تیتر خبر یا قسمتی از تیتر و جستجوی پیشرفته بر اساس پارامترهای مختلف مثل زمان خبر، نوع خبر و .... قابل سرچ است.

  • امکان دسترسی به شبکه های اجتماعی

طراحی صفحه شبکه های اجتماعی به منظور تعامل و عضویت کاربران وبسایت در پیج هایی نظیر : توئیتر ، اینستاگرام ، پینترست ، یوتیوب ، لینکدن ، آپارات و غیره

  • طراحی بخش اطلاعات تماس

برای ایجاد مشارکت و یا کسب اطلاع از نحوه همکاری و همچنین ارایه تبلیغات در سایت، راه های تماس از جمله شماره های تلفن بخش روابط عمومی، بازرگانی، تحریریه و ... همچنین دورنگار و ایمیل و فرم تماس آنلاین در این بخش جایگذاری می گردد.

همچنانکه این روزها بحث بر سر بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت  روزنامه به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

چرا طراحی سایت روزنامه را به پیام آوا بسپاریم؟

پیام آوا ساخت و پیاده سازی وب سایت روزنامه و همچنین طراحی سایت نشریه و طراحی مجله آنلاین و طراحی سایت حرفه ای روزنامه آنلاین را با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا به انجام رسانده به گونه ای که محیط کاربرپسند اینگونه سایت ها موجب جلب رضایتمندی آنها شده و همچنین در رسالت اطلاع رسانی خود به موفقیت دست می یابند.

امروز در دنیایی زندگی می کنیم که ماهیت ارائه خدمات در همه مشاغل دست خوش تغییر شده است. هر نوع خدمت از هر جنسی را شما می توانید در دنیای اینترنت بدست بیاورید. به همین دلیل است که اکثر مشاغل در حال به روز رسانی فعالیت خود هستند و بسیاری اقدام به طراحی سایت اختصاصی در حوزه فعالیتشان زده اند. برای مثال حتی کتابخانه های سنتی نیز طراحی سایت کتابخانه خود را برای ارائه نسخه های دیجیتال به مردم شروع کرده اند.


سئو داخلی (On-Page SEO) چیست؟

سئو داخلی که ارتباط مستقیمی با چگالی کلمات کلیدی و متاتگ‌ها دارد، کلیه اصولی است که در داخل سایت برای دستیابی به نتایج بهتر در موتورهای جستجو انجام می‌دهیم. همه تلاش‌های سئو با هدف رسیدن به بهترین نتیجه در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک سایت انجام می‌شود. الگوریتم‌های گوگل از دو فاکتور On-Page و Off-Page برای ارتقای رتبه سایت استفاده می‌کنند. در این نوشتار به اینکه سئو داخلی چیست و شامل چه مواردی می شود؟ می‌پردازیم.

سئو داخلی چیست؟

On-Page SEO که به سئو پایه هم مشهور است شامل موارد مختلفی مثل محتوا، کدنویسی، پیاده سازی فنی، ساختار و نمای سایت می‌شود. مدیران وب سایت باید تمام تلاش خود را بکار ببرند که نتایج کار طراحی سایت و تولید محتوا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شود. این فرآیند همان سئو داخلی است. سئو داخلی به دو بخش سئو تکنیکال (ساختاری) و سئو محتوا تقسیم می‌شود. فرآیندهای آن تنها روی رتبه گرفتن تمرکز ندارند بلکه به بازاریابی اینترنتی موفق هم منجر می شود. 


 

سئو داخلی چیست؟

 

نقش سئو داخلی در بهینه سازی چیست؟

تا زمانی‌که داخل سایت وضعیت مناسبی نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت سئو خارجی نتیجه بخش باشد. بنابراین بهینه سازی سایت باید از داخل سایت شروع شود، پس از اینکه وضعیت داخل سایت به وضعیت مناسبی رسید نوبت به سئو خارجی می‌رسد. زمانی که کارشناسان وب24 به بررسی سایت‌های مشتریان می‌پردازند، مشاهده می‌کنند اغلب سایت‌ها حتی سایت‌های بزرگ و مشهور کشور در بخش داخلی خطاهای بسیاری دارند که پیش از هر اقدامی باید این مشکلات اصلاح شود و پس از آن به سراغ سایر تکنیک‌های سئو برویم. اهمیت این موضوع از آنجا آشکار می‌شود که تا مشکلات داخلی سئو برطرف نشود کلیه اقدامات خارجی بی اثر و یا اگر نخواهیم اغراق کنیم کم اثر خواهد بود. 

سئو داخلی شامل چه چیزهایی است؟

سئو تکنیکال 

مشکل ساختاری یا تکنیکال مسیر حرکت کاربر در سایت را مختل کرده و به سردرگمی او می‌انجامد. دور از انتظار نیست که چنین کاربری سایت را ترک کند و از خرید منصرف شود. در سئو تکنیکال تلاش می‌شود اشتباهات برنامه نویسی برطرف شود تا کاربر به راحتی بتواند به آنچه نیاز دارد دسترسی داشته باشد.

سئو محتوایی

ورود بازاریابان و نویسندگان حرفه ای به حوزه سئو، تولید محتوای تخصصی را وارد عرصه جدیدی کرد. به این ترتیب الگوریتم‌های گوگل متحول شدند و ارزش محتوا و بهینه سازی نوشتار چند برابر شد. در این زمان بود که بسیاری از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه از میان رفت. 

مهم ترین پارامترهای سئو داخلی در حوزه تکنیکال کدام است؟

در اجرای استراتژی لازم است یک سری از پارامترهای تکنیکال را مد نظر قرار بدهیم. در زیر به برخی از مهم‌ترین این پارامترها اشاره می‌کنیم:
•    استفاده متناسب و هوشمندانه از متاتگ‌ها
•    تعیین درست عناوین صفحات و بر اساس اصول سئو 
•    انتخاب ساختار مناسب برای لینک‌ها
•    استفاده از قالب‌های رسپانسیو
•    توجه به سرعت لود صفحات سایت
•    ثبت نقشه سایت در گوگل
•    توجه به لینک‌های داخلی صفحات

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

 

مهم ترین پارامترهای سئو داخلی

 

برای سئو داخلی محتوای سایت چه کارهایی ضروری است؟

محتوا به صورت مستقیم در بازاریابی و رتبه سایت اثرگذار است. گوگل طی سال‌های اخیر به محتوا اهمیت زیادی داده و بارها به این نکته تاکید کرده است. الگوریتم های مختلفی مثل پاندا به جهت بررسی کیفیت محتوای مطالب تهیه شده اند. از این رو لازم است اهمیت ویژه ای برای سئوی محتوا قائل شوید.
بزرگترین عاملی که به رتبه سایت آسیب وارد می‌کند و گوگل آن را جریمه می‌کند محتوای کپی (Duplicate content) است. همچنین محتواهای بی کیفیت (Thin Content) هم از سوی گوگل شناسایی شده و برای شما امتیاز منفی به همراه خواهند داشت. 


برای ارتقای کیفیت محتوای سایت لازم است این نکات را جدی بگیرید:
•    به صورت مستمر به تولید محتوای ارزشمند و مناسب در حوزه کسب و کارتان بپردازید.
•    کلمات کلیدی را هوشمندانه انتخاب کنید و به شکل مناسب و به تعداد کافی در متن بکار ببرید.
•    از عنوان و زیر عنوان‌های جذاب و سئو شده استفاده کنید.
•    کلمات کلیدی را به اشکال مختلف و با هم خانواده هایشان در متن بکار ببرید.
•    محتوا را برای مخاطب تولید کنید و برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.
•    هر مقاله تنها و تنها یک تگ H1 خواهد داشت و در انتخاب سایر تگ‌ها هم دقت کنید.
•    محتوا تنها متن نیست از اهمیت تصویر و سئوی تصاویر غافل نشوید. 

 

سئو داخلی - وب24

 

یک صفحه سئو داخلی شده و ایده آل چه مشخصاتی دارد؟

•    محتوا اختصاصی و باکیفیت داشته باشد
•    محتوا یک موضوع یا شی را توضیح داده و هدف مشخصی داشته باشد
•    به صفحه Homepage  لینک داده شده باشد
•    به صفحه دسته بندی‌ها لینک داده شده باشه
•    عنوان صفحه با کلمات کلیدی شروع شده باشد

آیا سئو داخلی کافی است؟

اگرچه سئو داخلی رکن بسیار مهم و تاثیرگذاری در سئو است اما به تنهایی کفایت نمی‌کند و علاوه بر داخل سایت، سئو خارجی هم لازم است مورد توجه قرار گیرد. در غیر این صورت نمی‌توانید انتظار داشته باشید استراتژی‌های سئو موفق شود. نتایج مطلوب همیشه با تلاش فراوان به دست می‌آید. در صورتی‌که سئو داخلی و خارجی سایت به صورت هم‌زمان از کیفیت مناسب برخوردار باشد، دستیابی به رتبه های برتر گوگل یک امر طبیعی خواهد بود.

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com/
  2. http://webonline.niloblog.com/
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com/
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir/
  9. http://webkavan.sitearia.ir/
  10. https://5deb45e47d646.site123.me/
  11. https://webkaran.blog4ever.com/
  12. http://seowebkaran98.rozblog.com

سئو یا ادوردز ؟ کدام بهتر است؟

 


سئو و ادوردز تکنیک‌های بازاریابی در فضای اینترنت است که هر کدام روش های خاصی را با هدف ارتقای رتبه سایت بکار می‌برند. هر دو این‌ها در جای خود می‌تواند تاثیرگذار و مفید باشند. بازار پر رقابت کنونی به نحوی است که برای موفقیت و کسب رتبه برتر باید همه امکانات را شناخت و به بهترین شکل ممکن بکار برد. برای اینکه با تفاوت‌های سئو و ادوردز آشنا شوید و مزایا، معایب و کاربرد‌های هر یک را بشناسید، این نوشتار را تا انتها مطالعه کنید. 

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با بهینه سازی سایت (سئو)

برخی از  روش‌ها مانند انجام بهینه سازی سایت (سئو) به زمان طولانی تری نیاز دارد تا رتبه شما را در سرچ گوگل ارتقا دهد. ولی رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو، ماندگارتر است. اگر سئو ادامه داشته باشد و روش‌های بهینه سازی سایت متوقف نشود، به احتمال زیاد شما همیشه در رتبه اول گوگل باقی می مانید. در صورتی‌که تمایل دارید، سایت خود را بهینه سازی کنید تا به صفحه اول گوگل برسید، کافی است با مشاوران وب  تماس بگیرید. برای مشاهده نمونه کارهای سئو کلیک کنید.

 

سئو چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

برای اینکه همواره در نتایج اول جستجو قرار بگیرید باید به صورت مستمر بر روی سئو سایت کار کنید، بکار بردن اصول سئوی کلاه سفید نتایج استراتژی‌های سئو سایت شما را ماندگار تر خواهد کرد. خیلی کم پیش می‌آید که سایتی بدون حضور متخصص سئو به نتایج اول جستجو‌ها دست یابد و برای بدست آوردن جایگاه مناسب و حفظ آن لازم است اصول و قواعد را به صورت مستمر رعایت کنید. سایتی که نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد قطعا کاربران زیادی داشته و ضمن افزایش ترافیک می‌تواند به فروش بالایی هم دست یابد. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

سئو و بهینه سازی سایا

 

رسیدن به رتبه اول گوگل با ادوردز

گاهی شما زمان کافی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را ندارید. در این صورت شما می‌توانید راه دوم یعنی Google Adwords را به کار ببرید. در این صورت شما تبلیغاتی هدفمند و کم هزینه در گوگل خواهید داشت که هر یک از مشتریان و مخاطبان شما که کالا یا خدمات شما را در گوگل سرچ کنند، تبلیغ شما اولین انتخابی است که به آن‌ها نمایش داده خواهد شد.
تبلیغات در گوگل روشی بسیار هدفمند و قابل کنترل برای رسیدن به رتبه اول گوگل است. چرا که به شما امکان برنامه ریزی کامل روی تبلیغتان را می‌دهد. مثلاً شما می‌توانید زمان نمایش تبلیغات در گوگل خود را مشخص کنید. همچنین می‌توانید از گزارش‌های گوگل در مورد تبلیغ شما مانند میزان بازدید و ... مطلع شوید. در این صورت می‌توانید با انتخاب جملات و کلید واژه‌های کاربردی تر، در سرچ‌های بیشتری از مخاطبانتان رتبه اول گوگل باشید. 

ادوردز (Google Adwords) چیست؟

برای اینکه شما بهتر با این شیوه تبلیغاتی آشنا شوید، آن را با ذکر یک مثال بیان می کنیم.
تصور کنید که شما فروشنده موبایل هستید و قصد دارید فروش اینترنتی هم داشته باشید یا حداقل اطلاعات تماس و آدرس شما در اینترنت برای مشتریان شما قابل مشاهده باشد. در این حالت کلمات کلیدی در رابطه با شغل شما، شامل خرید موبایل، فروش موبایل و … خواهد بود. هنگامی که فردی با قصد خرید موبایل وارد موتور جستجوی گوگل می‌شود، واژه‌هایی مثل خرید موبایل و … را سرچ می‌کند. در این هنگام تبلیغ شما در صفحه ی اول گوگل نشان داده می‌شود. یکی از مزیت‌های این تبلیغ در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات این است که در ادوردز همه کسانی که تبلیغ شما را می‌بینند و باز می‌کنند، مخاطبان و مشتریان واقعی شما است. به عبارتی تنها افرادی تبلیغ شما را در گوگل مشاهده خواهند کرد که قصد خرید موبایل را دارند. بنابراین نتیجه همه سرچ‌ها و کلیک‌های انجام شده روی تبلیغ شما در گوگل واقعی و مثبت خواهد بود.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

عمده درآمد گوگل از طریق Google Adwords حاصل می‌شود و از این رو برای این شرکت از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تبلیغات در گوگل می‌تواند بسیار اثر بخش باشد، اما مساله مهم آن است که شما شیوه تبلیغ در این موتور جستجو را بشناسید و بتوانید هزینه‌های تبلیغات خود را به خوبی مدیریت کنید. مشاوره با یک متخصص حرفه ای در این مسیر می‌تواند بسیار مفید باشد و به ارتقای رتبه سایت کمک کند. هزینه تبلیغات ادوردز به صورت کلیکی محاسبه می‌شود به این صورت که بر اساس ورودی‌های سایت از طریق لینک تبلیغ، هزینه ای که باید پرداخت کنید محاسبه خواهد شد. شما برای هزینه تبلیغات روزانه خود می‌توانید سقف مشخص کنید که در کنترل ورودی‌های روزانه و مدیریت هزینه‌ها بسیار تاثیر گذار هستند. گوگل امکان تعریف بازه زمانی مشخص برای تبلیغات را هم فراهم آورده به صورتی‌که شما می‌توانید مشخص کنید تبلیغ شما در چه ساعاتی از روز نمایش داده شود. اگر زمینه کسب و کار شما از رقابت کمتری برخوردار باشد در کمترین زمان و با صرف هزینه پایین می‌توانید به رتبه دلخواه خودتان دست پیدا کنید اما در کلمات پر رقابت بحث تخصص و هزینه بیشتر مطرح می‌شود. 
شرکت‌های توانمند که سطح رقابت در آن‌ها بسیار بالاست در کنار سئو همواره از ادوردز هم استفاده می‌کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند. اگر تعداد رقبا بالا باشد ناچار خواهید بود قیمت بیشتری را برای کلمات کلیدی مد نظرتان پیشنهاد دهید. کار در این مرحله دشوار خواهد شد و هزینه ادوردز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه طراحی و سئو سایت

http://seoweb.timeblog.net

http://seowebdesigning.deyblog.ir/

http://seokav1.deyblog.ir/

http://seowebkar.deyblog.ir/

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir/

http://webkaran5.deyblog.ir/

http://seowebmaster5.deyblog.ir/