مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت با ASP دات Net و طراحی سایت به روش مدولار


ASP.net یک تکنولوژی ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت هست که در اصل Active Server Pages نام داره. مورد اولی که باید همه در باره ASP.net بدونیم این هست که ASP.net یک زبان برنامه نویسی نیست. ما می تونیم با استفاده از زبانهایی مثل #C و VB صفحات ASP.net رو تولید کنیم.

 

بهترین و استانداردترین محیط یا ( IDE (Intelligant Development Enviroment خود Visual Studio شرکت مایکروسافت هست که از هر نظر ارائه یک پروژه بی نظیر رو تضمین می کنه. بخصوص در نسخه 2008 این نرم افزار که از net. Framework 3.5 استفاده می کنه، شما واقعا احساس حرفه ای و قدرتمند بودن می کنید. تکنولوژی های بسیاری مثل Ajax، سیلورلایت، Linq از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ارائه شده در نسخ جدید VS بشمار می آیند. در حالی است که بدون تکنولوژی Linq مایکروسافت یک قدم از شرکت سان که مالک زبان قدرتمند Java هست عقب بود (جاوا تکنولوژی RMI رو داشت) ولی مایکروسافت با ارائه این تکنولوژی توانست دوباره همقدم با سان شود.

article_image_one_461.jpg

برای تولید یک سایت واقعا حرفه ای ASP.net باید با موارد زیر حتما آشنا بود:

  • 1- تسلط به یکی از زبان های #C یا VB
  • 2- تسلط به یکی از پایگاههای داده و زبان SQL (ترجیحا خود SQL Server)
  • 3- تسلط کامل و کافی به XML و مشتقات آن
  • 4- تسلط به HTML، JavaScript، CSS
  • 5- آشنایی با کانسپتهای الگوریتم های تحت وب
  • 6- آشنایی با کانسپتهای Security in .NET
  • 7- آشنایی با مفاهیم و اطلاعات پایه ای سمت سرور و کلاینت

بهترین نوع برنامه نویسی یک سایت استفاده از حالت چند لایه ای می باشد. این حالت علاوه بر استحکام بخشیدن به ساختار سایت و تسهیل عملیات خطایابی و اشکال زدایی امنیت را هم به سایت شما ارائه می کند. برنامه نویسی لایه ای معمولا یک منطق فرضی یا هایپوثتیکال است که شما با استفاده از چند فولدر و فایل در پوشه های جدا و مرتبط یک ساختار را تولید می کنید در این حالت انسجام و منطق شما در سایت اعمال می شود. طراحی سایت املاک      

مهمترین و پیچیده ترین قسمت هر نوع برنامه نویسی عمل و عکس العمل های مربوط به پایگاه داده می باشد. بیشتر وقت یک برنامه نویس صرف طراحی، کد نویسی و سازماندهی امور مربوط به دیتابیس یا پایگاه داده می شود. از آنجایی که برنامه نویسی اصولی باید بحالت چند لایه باشد، در موقع پیروی از این روش دست و پنجه نرم کردن با روابط پایگاه داده ای بسیار سردرگم کننده می باشند و نیاز به دقت و تمرکز زیادی دارند. در مباحث پایگاه داده، امنیت و نوع داده ها نقش های مهمی را ایفا می کنند. برای مثال عمده خطاهای سمت دیتابیس به خوبی تسط خطایاب VS شناسایی نمی شوند. و شما فقط یک پیغام خطای عمومی نظیر “Incorrect Syntax” دریافت می کنید که در این شرایط معمولا تنها چاره چک کردن تمام کدهای مربوطه می باشد.  طراحی سایت صنعتی

یکی از ویژگی های برنامه نویسی با زبان مثلا #C برای ASP.net شیوایی این زبان هست. زبان های برنامه نویسی متفاوت دیگری نیز برای تولید صفحات وب وجود دارند. در کل ASP.net یک زبان میانه رو هست و علاوه بر قیمت خوب پروژه هایش می تواند برای برنامه نویس بسیار لذت بخش باشد. ضمن اینکه به مدد اسکریپتهایی نظیر JS و Perl دیگر هیچ چیزی در ASP.net غیر ممکن نیست.

روشی که در بسیاری از وب سایت های شخصی که در ابتدای پیدایش وب ساخته شده اند بکار رفته این است که برای تولید وب سایتها ساخت تعدادی فایل html و قرار دادن آنها بر روی یک سرور است. در اینجا تولید کننده با دانستن html و یا با استفاده از ابزاری که چنین کدهایی را تولید می کنند، صفحات خود را می سازد. برای یک وب سایت ساده با تعداد محدودی از صفحات ایستا شاید این یک روش قابل قبول باشد. طراحی سایت فروشگاهی

 

اما امروزه با نسلی از وب سایت ها سر و کار داریم که بسیار پیچیده تر هستند. وب سایتهای امروزی که عمدتا برای شرکت های تجاری ساخته می شوند دارای تعداد قابل توجهی از صفحات است. قسمتی یا کل هر یک از این صفحات بصورت دینامیک بر اساس داده های گرفته شده از یک بانک اطلاعاتی ساخته می شود. همچنین وب سایت بایستی قابلیت جستجو در سایت و نمایشی از نقشه سایت را فراهم سازد. مطلبی که به بحث این مقاله مربوط می شود این است که چگونه می توان چنین نوع سایتهایی را با هزینه ای قابل قبول ساخته و امکان نگهداری از آنرا فراهم ساخت. توضیح اینکه منظور از امکان نگهداری، تغییر در قسمتهایی از صفحات سایت بدون نیاز به اعمال تغییرات در تک تک صفحات سایت است. روشی که امروزه برای پاسخ به این نیاز بکار می رود، روش مدولار است. گرچه نگارنده تعریف استانداردی برای آن پیدا نکرده است، ولی بصورت انتزاعی می توان گفت که همه وب سایت های پیشرفته براساس این ایده شکل گرفته اند. حال ببینیم این روش چیست؟ طراحی سایت پزشکی

اگر به صفحات یک وب سایت نمونه نگاه کنیم متوجه می شویم که عناصر بسیاری در آنها مشترک است. مثلا هر وب سایت معمولا دارای عنصر پیمایش (ناویگیشن) است که عمدتا دارای محتوا، منطق و طراحی مشترکی در اکثر صفحات سایت است. عناصر دیگری از این قبیل عبارتند از: آگهی ها، فرم جستجو، فرم ثبت نام، فرم ورود به سایت، فرم خروج از سایت. واضح است که بسته به نوع وب سایت عناصر دیگری می توان یافت که در بسیاری از صفحات مشترک هستند. روش مدولار بصورت ساده چیزی غیر از تشخیص این مدول ها و طراحی سایت بر اساس آنها نیست. طراحی سایت

article_image_one_475.jpg

قدم موثر در این راه، تشخیص قالب صفحات وب سایت است. یک قالب در واقع یک نوعِ صفحه در وب سایت را تعریف می کند. یک قالب می تواند در یک یا تعدادی از صفحات سایت مورد استفاده قرار گیرد. بعنوان مثال در یک سایت نمایش دهنده محصولات یک شرکت تجاری، یک قالب اساسی، قالب صفحات کاتالوگ است. این قالب مشخص می سازد که در هر صفحه ساخته شده بر اساس این قالب یک محصول چگونه بایستی نمایش داده شود. قالب دیگر می تواند قالب نتیجه یک جستجو باشد که تعیین می کند نتایج را چگونه بایستی نمایش داد. گرچه یک سایت ممکن است شامل هزاران صفحه باشد، ولی تعداد قالبهایی که برای آنها در نظر گرفته می شود، ممکن است به ده تا هم نرسد. با تشخیص قالب صفحات، اجزای منطقی هر قالب را می توان بعنوان مدول ها معین کرد.  طراحی سایت با وردپرس     

در این قالب مدول های عام زیر قابل تشخیص هستند:

  • header: شامل عناصر انتخاب زبان، ورود به سایت و جستجو
  • navigation: پیمایش سایت
  • footer: لینکهایی به بخش های عمومی سایت

به غیر از این مدول ها که در همه صفحات سایت وجود دارند، مدول های خاص این بخش عبارتند از :

  • اشکال سمت چپ و راست
  • تصویر محصول انتخاب شده به همراه تصاویر محصولات مربوط
  • شرحی متنی از محصول

با مشخص کردن مدول ها اولین قدم در تولید سایت برداشته شده است. قدم بعدی انتخاب یا ایجاد محیط نرم افزاری است که اجازه ایجاد مدول ها و ترکیب آنها به روشی سیستماتیک برای تولید صفحات سایت بصورت دینامیک را ایجاد کند، است. گرچه در این گفتار وارد جزئیات تکنولوژیهایی که به این منظور می توان استفاده کرد نمی شویم ولی بصورت خیلی ساده می توان طرز کار آنها را بفرم زیر تصور کرد. تکنولوژی مورد استفاده به ما این اجازه را می دهد که هر مدول را بصورت مستقل پیاده سازی و ذخیره سازیم. یک مدول ممکن است تنها شامل عناصر ایستا باشد. به عنوان مثال مدول های header وfooter در مثال بالا عناصری ایستا هستند. از طرف دیگر مدول هایی می توانند پویا باشند. به این معنی که بر اساس پارامترهایی داده هایی را از یک منبع اطلاعاتی استخراج کرده و بعنوان خروجی ارائه دهند. متداولترین این نوع مدول ها آنهایی هستند که یک عمل پرس و جو از یک بانک اطلاعاتی انجام می دهند. در هر حال تکنولوژی مورد بحث این اجازه را می دهد تا مدول های دینامیک را معرفی کرده و در هنگام فراخوانی پارامترهای مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد. و بالاخره این امکان وجود دارد تا مشخص کنیم هر صفحه یا هر گروهی از صفحات از چه قالبی استفاده می کنند. تعرفه طراحی سایت       

به این ترتیب هرگاه درخواستی برای یک صفحه ارسال شود، تکنولوژی مورد اشاره قالب صفحه را یافته، مدول های مورد استفاده در آن قالب را تشخیص داده، برای هر مدول استاتیک محتوا و برای هر مدول دینامیک خروجی آنرا تولید کرده و تمامی آنها را با هم ترکیب نموده تا در نهایت محتوای یک صفحه را تولید کند.این عبارات تشریحی خیلی انتزاعی و ساده شده از چنین محیطی را نشان می دهد. در مقالات دیگری به بعضی از متداول ترین تکنولوژیهای مورد استفاده در این زمینه اشاره خواهد شد.با در نظر گرفتن توضیحات بالا مزایای چنین روشی روشن است. اگر سایتی با این روش ساخته شود، مدیریت آن بصورت کارآمد قابل انجام است. مثلا فرض کنیم لازم داریم نوع پیمایش سایت را تغییر دهیم. در این حالت با تغییر تنها یک مدول بدون نیاز به تعییر تک تک صفحات سایت اینکار بصورت خیلی اقتصادی قابل انجام است. مزیت دیگر توسعه یک کتابخانه از مدول هایی است که می تواند در تولید سایتهای دیگر بدون نیاز به هیچ تغییری یا با اندک تغییرات قابل استفاده مجدد باشد. بدیهی است که هر چه این کتابخانه وسیع تر بوده و امکان استفاده مجدد از آن بیشتر باشد، ساخت سایتهای جدید با هزینه و زمان کمتری انجام خواهد شد.

7 نکته مهم مدیریت کارمندان


بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات سازمان، مشکلی است که در ایران گریبانگیر اکثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عکس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره کار را آموزش کارکنان می دانند، بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. در ادامه به بررسی 7 نکته مهم مدیریت کارکنان می پردازیم.

 

1.قدرت دادن به دیگران

یکی از مهم ترین نکاتی که باید بیاموزید، قدرت بخشیدن به دیگران است. با این کار، آن ها را با اعتمادبه نفس، پر انرژی و بانفوذتر خواهید کرد. علاوه بر آن، آزادی بیشتری در زندگی به دست می آورید و رشد و سلامتی سازمان را تضمین می کنید. در دنیای امروز، کارمندان مسئول تصمیم های مربوط به خودشان هستند و مدیران فقط آن ها را راهنمایی می کنند.


بیشتر بخوانید:          پشتیبانی هایک ویژن       دوربین مداربسته آنالوگ       دوربین حرارتی    

2. هرکس را متفاوت از دیگران رهبری کنید

یکی از اشتباهاتی که رهبران تازه کار مرتکب می شوند این است که می خواهند همه را به یک شکل هدایت کنند. باید نسبت به همه مهربان باشید و با احترام رفتار کنید اما نمی توانید انتظار داشته باشید روش مدیریتی یکسان برای همه جواب دهد. مثلاً یکی می خواهد با چالش های جدید روبه رو شود؛ یکی می خواهد طبق دستورالعمل ها کار کند و بعضی ها هم می خواهند خودشان برنامه کاری را طرح کنند. برای اینکه رهبر مؤثری باشید، شیوه های مدیریتی خود را با دیگران تطبیق دهید، نه اینکه از آن ها انتظار داشته باشید خودشان را با شما هماهنگ کنند.

3. ارزش دیگران را حفظ کنید

اگر تیمی را مدیریت می کنید، باید مطمئن شوید کسانی که به تیم ملحق می شوند بهتر از آن هایی هستند که تیم را ترک می کنند. هر تیم سه دسته بازیکن دارد: اولین دسته آن هایی هستند که مستقیماً به سازمان فایده می رسانند و تأثیرگذارند. دسته ی دوم نیمکت نشین ها هستند که به طور غیرمستقیم برای سازمان کار می کنند و یا دسته ی اول را حمایت می کنند. دسته ی سوم هسته ی مرکزی تیم را تشکیل می دهند که معمولاً درون دسته اول جای می گیرند. بدون وجود آن ها تیم از هم می پاشد. وظیفه ی شما این است که هر دسته به طور پیوسته رشد کند و ارتقا یابد. برای اینکه تشخیص دهید وجود چه کسانی ضروری است ببینید اگر تیم را ترک کنند، چه آسیبی به آن وارد می شود. با این نوع افراد، مناسب با آن ها رفتار کرده و ارزش های آن ها را حفظ کنید.

4. اعتمادسازی

اعتماد، مهم ترین عامل در شکل گیری روابط فردی و تجاری است. وارن بنیس و برت نانوس اعتماد را مانند چسبی می دانند که رهبران و پیروانشان را به هم متصل می کنند. مردم بیش از هر چیز دیگر می خواهند به رهبران خود اعتماد کنند و آن ها را باور داشته باشند. آن ها باید بتوانند بگویند: روزی می خواهم مانند او شوم. اعتماد باید به تدریج به وجود آید و پایدار باشد. راه هایی که یک رهبر می تواند اعتماد را از بین ببرد عبارتند از: عمل نکردن به قول ها، شایعه پراکنی، نگه داشتن اطلاعات فقط برای خود و دورو بودن. هرگاه اعتمادی از بین برود، باید دو برابر دفعه ی قبل تلاش کنید تا آن را بازیابید. می توانید به روش های زیر اعتماد ایجاد کنید: برای گوش دادن به دیگران و بازخورد دادن به آن ها زمان کافی اختصاص دهید، به دیگران احترام بگذارید و مطمئن باشید آن ها هم با اعتماد جبران خواهند کرد. هر کس را همان طور که هست بپذیرید، احساسات و نیازهای آن ها را پیش بینی کرده و همیشه آن ها را تشویق کنید.

5. الگوی فداکاری باشید

اگر تیمی را رهبری می کنید، هم تیمی های خود را قانع کنید به خاطر مصلحت تیم بعضی از منافع خود را قربانی کنند. هرچه اعضای تیم با استعدادتر باشند، ترغیب آن ها به فداکاری دشوارتر است. خودتان اول از همه شروع کنید و به آن ها نشان دهید که به خاطر تیم حاضرید فداکاری کنید، به رشد و توسعه ی دیگران کمک کرده و در تصمیم گیری ها خطر کنید.
وقتی تمایل خود را به اولویت دانستن منافع تیم نشان دادید، آن گاه می توانید از دیگران بخواهید همین کار را انجام دهند. راه و روش آن را توضیح دهید و از فداکاری های آن ها تشکر و قدردانی کنید.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین  فروشگاه ساز  در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان      فروشگاه ساز آنلاینبرای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

6. قدردانی از دیگران

یکی از اشتباهات رایج میان رهبران، به رسمیت نشناختن و قدردانی نکردن از دیگران است. تحقیقات نشان می دهد علت اصلی نارضایتی کارمندان این است که مافوق شان از آن ها به خاطر کاری که انجام می دهند، قدردانی نمی کند. رابرت مک نامارا می گوید: «ذهن ها همانند قلب ها هستند؛ جایی می روند که به آن ها ارزش داده شود». در روابط روزانه با دیگران، نام اشخاص را به ذهن بسپارید و نشان دهید که به احساسات و روحیاتشان اهمیت می دهید. در برنامه ی کاری خود توجه به دیگران را اولویت اول قرار دهید. هر فرصتی که به دست می آورید از آن ها قدردانی کنید؛ زیرا با این کار به آن ها انگیزه می دهید و در زندگی شان به انسانی تأثیرگذار تبدیل می شوید.

7. مردم باید بدانند مفید و مؤثرند

افراد باید بدانند وجودشان مفید است. کارشناس رهبری، وارن بنیس، می گوید: «همه باید احساس کنند که در موفقیت سازمان نقش دارند؛ زیرا در این صورت می فهمند کارشان معنی دارد». والتر شیپلی می گوید: «ما ۶۸ هزار کارمند داریم. با این وسعت سازمان، کار من مدیریت کردن نیست بلکه محیطی را به وجود می آورم که همه به یکدیگر کمک کنند تا فراتر از توانایی های شان حرکت کنند. من به عنوان رهبر، مسئولیت دارم و به خاطر موفقیت ها تحسین می شوم اما در واقع این کارمندان هستند که ما را به جایی که هستیم رسانده اند».

تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس


سیستم های حفاظت پیرامونی به تجهیزاتی اشاره دارند که در اطراف یک محیط قرار می گیرند تا امنیت آن محیط تامین شود. کاملا واضح است که این سیستم ها می توانند بسیار پیچیده تعریف شوند و یا کاملا ساده باشند. همچنین ایجاد امنیت در اطراف یک محیط از دیر باز مورد توجه و استفاده بوده است برای مثال ایجاد دیوارهایی در اطراف باغ ها، سیم های خاردار بر روی دیوار اماکن مهم و یا نرده های فلزی و غیر فلزی از جمله سیستم های حفاظت پیرامونی در قدیم به حساب می آید. در این مقاله ابتدا مفهوم حفاظت پیرامونی را توضیح می دهیم و سپس نکاتی در خصوص حفاظت پیرامونی در مدارس برای شما بیان می کنیم.

ابزار حفاظت پیرامونی ذکر شده امروز هم استفاده گسترده دارند و برای مثال همه ما دیوارهای حفاظت شده با سیم های خاردار را در اطراف اماکن حساس نظامی و صنعتی را دیده ایم اما امروزه در مکان هایی که نیاز به امنیت بالا وجود دارد در کنار این سیستم های حفاظتی سنتی از تکنولوژی های روز دنیا نیز استفاده می شود. به همین دلیل یک رقابت بسیار بالا در این خصوص شکل گرفته است تا تکنولوژی های نوین را در این راستا به خدمت بگیرند. فناوری هایی مانند فیبر نوری، کابل های ارتعاشی، تکنولوژی مادون قرمز، آشکار ساز مایکروویو و میدان الکترولستاتیک از جمله تکنولوژی هایی است که مورد استفاده سیستم های حفاظت پیرامونی قرار می گیرد.

نکته مهم در خصوص فناوری های جدید مورد استفاده در صنعت حفاظت پیرامونی این است که هر کدام از سیستم هایی که برای حفاظت پیرامونی به کار می روند، دارای نحوه عملکرد متفاوتی هستند. بدین معنی که عملکرد سیستم حفاظت پیرامونی مادون قرمز با حفاظت پیرامونی فیبر نوری متفاوت است.

سیستم اعلام خطر پیرامونی
استفاده از سنسورهای RX/TX تا 250 متر
استفاده از سنسورهای مونو تا 25 متر
استفاده از کابلهای حساس میکروفونی
استفاده از کابلهای برقدار ( Electro Wire )
امکان استفاده از قفلهای الکترو مگنتیک جهت دربهای فنس
استفاده از کابلهای مغناطیسی
امکان اتصال سیستم به سامانه مداربسته

تجهیزات حفاظت پیرامونی در مرزهای مجموعه مورد حفاظت نصب می شوند که این سیستم ها علاوه بر تاسیسات صنعتی و شهری در مرزها، فرودگاه ها، زندان ها، نیرو گاه های هسته ای و … به کار گرفته می شوند.

سیستم های کاربردی در حال حاضر در بازار وجود دارند که  برای بسیاری از محوطه های کوچکتر نیز مناسب و مقرون به صرفه هستند. مکان هایی مانند کارگاه های موقت ساختمانی، معادن و یا تصفیه خانه های آب از جمله مواردی هستند که می توانند برای بهبود حفاظت پیرامونی خود از این سیستم ها استفاده کنند. توصیه ما این است که در پیرامون محوطه چنین اماکنی از آشکار ساز های تردد استفاده شود تا به محض ورود افراد مزاحم خرابکار هشدار ایمنی به مسئولان حفاظت داده شود.

بر اساس یک اصل کلی در خصوص تامین امنیت پیرامونی اماکن مختلف، سطح حفاظت مورد نیاز هر مکان بر اساس خطرات احتمالی ناشی از تردد های غیر مجاز باید در نظر گرفته شود. در یک حالت ایده ال طرح حفاظتی یک مجموعه باید شامل لایه های مختلف و برگرفته از سیستم های سنتی و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ایجاد حفاظت آن محیط باشد. برای مثال کاملا واضح است که حفاظت پیرامونی برای یک محیط مانند فرودگاه ها ی بین المللی با حفاظت پیرامونی در مدارس کاملا متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:    دوربین مداربسته برای منزل     نصب دوربین مدار بسته     دوربین مداربسته تی وی تی

حفاظت پیرامونی در مدارس

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس

مدارس نقشی کلیدی در ساختن آینده کشورها و جوامع دارند. به دنبال بازگشایی کلاس های درس، جوانان محصل به مراکز آموزشی بازگشته اند. آنان بار دیگر با انگیزه به تحصیل ادامه می دهند تا مهارت و دانش کسب کنند. مدارس نیازمند زیرساخت های حفاظتی هستند تا از بچه ها محافظت نمایند. مهم تر اینکه محیط پیرامونی امن که اجازه نفوذ افراد بیگانه و غیرمجاز را نمی دهد، تضمین می کند که مراجعین، والدین و دانش آموزان بتوانند در محیطی اجتماعی با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ بدون احساس ناراحتی و جدایی از سایرین. بنابراین نصب و راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس از ضرورت قابل توجهی برخوردار است.

با این حال، اگرچه ایمنی اغلب دغدغه اصلی والدین است، اما با وجود محدودیت های مالی و بودجه ای و تخصیص سرمایه محدود به حفظ ایمنی در برابر کرونا، برنامه های مهم راه اندازی تجهیزات حفاظت پیرامونی مورد بی توجهی قرار می گیرند.

هدف از نصب و راه اندازی فنس پیرامونی ، محدود کردن ورود و خروج افراد غیرمجاز در محوطه مدرسه است و فنس ها باید متناسب با این هدف طراحی شوند.

راهکارهای جذاب و کاربردی تجهیزات حفاظت پیرامونی

برخلاف فنس ‌های پرچ شده معمولی، فنس پیرامونی جدید هم ظاهری زیبا دارد و هم کاربردی است. به علاوه به استاندارد LPS 1175 SR1 نیز مجهز می باشد.

سبک و ظاهر فنس پیرامونی باید حفاظت و ایمنی مدرسه را تضمین نموده و همزمان نباید تأثیری روی زیبایی ظاهری فضای مدرسه داشته باشد. این فنس ها به عنوان بخشی از فضای مدرسه، باید زیبا و کاربردی بوده و در عین حال به دانش آموزان احساس محصور بودن در فضایی مشابه زندان را انتقال ندهد.

پیشنهاد می شود که فنس های پیرامونی:

  • حداقل 2 متر ارتفاع داشته باشند
  • مقاوم به خرابکاری و مستحکم باشند
  • در زمین به صورت مستحکم نصب شده باشند
  • در ابعاد گوناگون قابل نصب بوده و
  • قسمت بالایشان به گونه ای باشد که نتوان از روی آن رد شد

دسترسی به تمام نقاط با گیت دسترسی

به طور کلی می توان در خصوص سیستم های حفاظت پیرامونی در مدارس چنین گفت که فنس های پیرامونی این اماکن باید حداکثر حفاظت را از گیت های دسترسی ایجاد کند. کاملا واضح است که هر مرکز آموزشی برای سهولت تردد استفاده کنندگان باید چند درب ورودی داشته باشد اما از سوی دیگر تعداد این درب های ورودی باید تا حد امکان کم باشد تا کنترل تردد مراجعین با سهولت بیشتری صورت گیرد. بنابراین میان حفاظت پیرامونی و همچنین تسهیل ورود و خروج مراجعین باید یک تعادل در تعداد درب های ورودی ایجاد شود.

گیت های خودکار و دستی

بهترین راهکار برای استفاده از گیت ها در مدارس ترکیبی از گیت های خودکار و دستی است. گیت ها ی خودکار امکانات بسیار بیشتری به شما ارائه می دهند اما در این میان گیت های دستی و مکانیکی نیز مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال گیت های دستی نصب آسان تری دارند، ارزان قیمت تر هستند و چون به برق نیازی ندارند در صورت قطع شدن برق مجموعه امکان خروج بدون دردسر را برای شما مهیا می کنند. در مقابل گیت های خودکار می توانند به تجهیزات اکسس کنترل راه دور و ریدر های کارت مجهز شوند که در مجموع سیستم حفاظت شما را تقویت می کنند. همچنین گیت های خودکار مستحکم و سنگین هستند و در نتیجه ورود غیر مجاز و به زور از آنها غیر ممکن می شود.

ارائه حفاظت کافی با تجهیزات حفاظت پیرامونی در مدارس

نسل جدید و فرزندان ما باید بتوانند در یک محیط امن و بدون تهدید ها ونگرانی ها به یادگیری و تمرکز بر روی مفاهیم مدارس بپردازند. بنابراین راهکارهای حفاظت پیرامونی در مدارس می تواند خیال مدیران و والدین را از هر نظر راحت کند تا در هنگامی که فرزندان خود را به مدارس می سپارند خیالشان از امنیت آنها راحت باشد. به همین دلیل این مسئولیت بر عهده مدیران آموزشی و مدارس است که از بهترین شرکت ها با تکنولوژی های روز دنیا خدمات حفاظت پیرامونی را در جهت بالا بردن امنیت اماکن آموزشی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: هایک ویژن تهران  نصب دوربین مداربسته    

برتری وب سایت نسبت به وبلاگ


وب سایت جایگاهی در اینترنت است که در آن می توان اطلاعاتی را در مورد سازمانها، شرکت ها و افراد بدست آورد. وب سایت پویایی است که متعلق به شخص یا اشخاصی است و در برگیرنده اطلاعاتی راجع به موضوع یا موضوعات گوناگون است.

 

وبلاگ محلی است در وب که می توان یادداشت های خود را در آنجا جهت نمایش به عموم ثبت کرد. مهمترین مسئله این است که، تنها یادداشت را می توان در وبلاگ ذخیره کرد و در حقیقت تنها متن را.امروزه اینترنت راه دسترسی به دنیای مجازی است. برخی افراد از این دنیا برای معرفی خود یا خدمات خود استفاده می کنند. حال برای دسترسی به فضای برخی دارای وب سایت و برخی دارای وبلاگ هستند.

article_image_one_321.jpg

در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از تفاوت ها، معایب و مزایای وب سایت نسبت به وبلاگ آشنا کنیم:

تفاوت وبلاگ با وب سایت

وبلاگ ها فعال تر از وب سایت ها هستند و تفاوت اصلی آنها در میزان روزآمدشدن است. برای ایجاد تغییرات در وبلاگ ها و به روز کردن آنها نیاز نیست که کدهای HTML را تغییر دهیم، در حالی که برای روزآمد کردن وب سایت ها تغییر این کدها و داشتن اطلاعاتی هر چند مقدماتی در این زمینه یکی از ضروریات است. بنابراین وبلاگ ها با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به وب سایت ها به روز می شوند .
واحدی که برای وبلاگ ها به کار می بریم، پست است. ولی واحد سایت، صفحه. یک سایت ، وب مجموعه ای است از صفحات یا فایل های پیوند خورده به یکدیگر که از طریق وب جهان گستر در دسترس قرار می گیرد. وبلاگ مجموعه ای از پست هاست که بر عکس ترتیب تاریخی آورده می شوند، تا جدیدترین پست یا مدخل در بالای صفحه قرار گیرد و مدخل های قدیمی تر به تدریج پایین تر قرار می گیرند.   طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی
تفاوت دیگر در شکل گشت و گذاری است که وبلاگ و وب سایت می دهند. وبلاگ ها دارای یک قابلیت جذاب و قوی به نام تاریخ هستند که به پست ها چسبیده اند. در وبلاگ ها پست ها به صورت خودکار به ترتیب تاریخی مرتب می شوند. به این شیوه که مدخل های جدیدتر بالاتر قرار می گیرند و مدخل های قدیمی تر پائین تر قرار گرفته و به تدریج وارد آرشیو می شوند. برای جستجو در وبلاگ ها می توان به راحتی از طریق آرشیوهای تاریخی یا موضوعی اقدام نمود. در صورتی که در بسیاری موارد یک موتور جستجو برای جستجوی در سایت مورد نظر وجود دارد.
در وب سایت ها، مطالب جدیدی که به سایت اضافه می شوند بسته به نظر مدیر سایت در هر جایی از سایت می توانند قرار بگیرند و جدید بودن مطالب یک سایت را نیز از آخرین تاریخ روزآمدسازی سایت می توان به دست آورد.  
طراحی سایت شرکتی

 

 

 

معایب وبلاگ

1. وبلاگ ها نسبت به سایت غیررسمی و شخصی هستند.
2. ارتباط مستقیم با خوانندگان وبلاگ شما می تواند سخت و وقت گیر باشد.
3. ارسال مطالب به وبلاگ در زمان های مشخص.
4. وبلاگ ها دارای ترافیک بالاهستند.
5. سرویس وبلاگ ها با کندی مواجه است.
6. امکان آپلود وجود ندارد.
7. تعداد صفحات وبلاگ محدود است.
8. از نظر امنیت دارای ضریب پایینی می باشد.
9. در صفحات وبلاگ شاهد تبلیغات رایج هستیم.
10. مطالب وبلاگ ها آمیخته به عقاید و نظرهای شخصی است. 
 ساخت سایت        

 

مزایای وب سایت

1. در دسترس بودن مشخصات کالا یا خدمات شما در اختیار بازدیدکنندگان.
2. وب سایت موجب افزایش اعتبار شما می شود.
3. امکان تبلیغ حرفه ای در سطح دنیا.
4. تبلیغ در وب سایت با محدودیت زمان و مکان نمی باشد.
5. تبلیغ در وب سایت دارای هزینه ی کم تری است.
6. گرفتن نظرات و انتقادات از سراسر دنیا جهت بهبود فعالیت ها.
7. سریع تر انجام دادن فعالیت ها.
8. هدایت مشتریان به سایت شما از طریق موتورهای جستجو در اینترنت.
9. بازدیدکنندگان و مشتریان شما، منحصر به یک منطقه یا شهر نخواهند بود.
10. کسب در آمد از تبلیغ برای دیگران.
11. آموزش تخصصی افراد در زمینه های مختلف.  
شرکت طراحی سایت      

تحقیقات بازار و شناخت بازار


چگونه از فعالیت رقبا و رویدادهای بازار آگاه باشید

 

مبنای تحقیقات موفق بازار و فعالیت رقبا ، تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است .

1. مشتری شما کیست

در حال حاضر چه کسی محصولتان را می خرد؟ در گذشته چه کسی آن را می خرید؟ احتمال دارد در آینده چه کسی آن را بخرد؟ سن، سطح تحصیلات، درآمد، سلایق یا الگوهای مصرف فعلی، شغل و ساختار خانواده آن ها چگونه است؟ این ها مشخصات جمعیت شناختی مشتری است، یعنی عواملی که قابل مشاهده هستند و نقطه شروع همه تحقیقات بازار به شمار می آیند. همچنین باید مشخصات روانشناختی مشتریان را بدانید که شامل افکار، احساسات، ارزش ها، نگرش ها، علایق، نیازها، امیدها، رویاها، جاه طلبی ها و آرزوهای آن ها می شود.

بیشتر بخوانید  :     دوربین مدار بسته دام    تجهیزات دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته بولت

۲. مشتری شما کجاست

جغرافیا نیز در تعیین زمان و نحوه بازاریابی محصول یا خدمت مهم است. مشتری شهری یا روستایی است؟ در محله های ثروتمند سکونت دارد یا در مناطق متوسط؟
اولین مغازه شیرینی فروشی دِبی فیلدز با شکست روبه رو شد. او که دانشی درباره بازاریابی خرده فروشی نداشت، مغازه اش را در یک خیابان فرعی و چند قدم دورتر از چهارراه اصلی افتتاح کرد که به ندرت کسی از آنجا عبور می کرد. در نتیجه هیچ کس به مغازه او نمی آمد و شیرینی های کمی می فروخت. وقتی دومین فروشگاه «میسیز فیلدز» را افتتاح کرد، اجاره بیشتری می پرداخت، اما مغازه اش در خیابان اصلی واقع شده بود. مردم مرتب مقابل مغازه اش در رفت وآمد بودند و نمی توانستند از شیرینی های خوشمزه پشت ویترین چشم پوشی کنند. خانم دبی فیلدز خیلی زود بیش از ۳۰۰ فروشگاه افتتاح کرد و ثروتی معادل ۵۰۰ میلیون دلار به دست آورد.

۳. مشتری چگونه خرید می کند

سومین سوال مشخص می کند که مشتری معمولا محصول شما را از چه طریقی می خرد؛ پست مستقیم، عمده فروشی، خرده فروشی یا به صورت آنلاین؟
به گفته ناپلئون هیل «هرگز سعی نکنید فطرت بشر را نقض کنید و پیروز شوید». منظور این است که بشر مخلوق عادت است. افراد عادت کرده اند به روشی خاص خرید کنند. تغییر عادت خرید محصول یا خدمت به روشی غیر از روش فعلی بسیار زمان بر است. البته همیشه استثنا وجود دارد. آمازون را در نظر بگیرید. مردان و زنان پرمشغله با مسئولیت های فراوان کاری و خانوادگی می توانند با سفارش محصول یا خدمت از آمازون، آن را سریع تر دریافت کنند تا اینکه در وقت آزاد بسیار محدود خود به فروشگاه بروند و آن محصول یا خدمت را حضوری بخرند.

شهرنت شبکه اجتماعی خرید و فروش کالا و خدمات. شهرنت فروشگاهی به وسعت شهر شماست. در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

اپلیکیشن شهرنت اولین فروشگاه ساز   در فضای اپلیکیشن است که همزمان با امکان     فروشگاه ساز آنلاین برای همه کسب و کارها در کل ایران این امکان را برای شما ایجاد کرده است که بتوانید با ایجاد محتوای در فضای این اپلیکیشن به شکل مستقیم درآمد ریالی داشته باشید.

۴. کاربرد محصول چیست مبنای تحقیقات موفق بازار تحلیل دقیق و ارائه پاسخ های صحیح به سوالات مناسب است

سوال نهایی این است که: «این محصول به چه منظوری استفاده یا خریداری می شود؟» مشتری پس از خرید محصول یا خدمت می خواهد با آن چه کند؟ مشتریان خودِ محصولات و خدمات را نمی خرند، بلکه مزیت، تغییر، بهبود یا نتیجه ای را می خرند که گمان می کنند در نتیجه تصمیم خرید از آن بهره مند می شوند. باید به وضوح برای مشتری مشخص کنید که خرید محصول یا خدمت از شما، چه مزیتی به خرید از رقبا دارد.