مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنوکار / مطالبی درباره تکنولوژی های جدید در صنایع

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طرح جدید یوتیوب


آیا صفحه خود در یوتیوب را به طراحی جدید آن تغییر داده اید؟ یوتیوب در اواخر سال 2011 به صورت آزمایشی از طرح جدید خود پرده برداشت. این طراحی جدید شامل صفحه خانگی (Homepage) و شبکه تصویری آن بود.

یوتیوباین سایت ویدئویی به برخی از کاربران این اجازه را می‌دهد که گاهی اوقات از آن استفاده کنند مشروط بر اینکه تنظیمات قبلی را به تنظیمات جدید شبکه ویدئویی تغییر دهند. اما در 7 مارس رسماً تمامی کانال‌ها به شبکه جدید انتقال خواهند یافت. در این صورت اگر کاربران هنوز اقدام به تنظیم حساب کاربری خود نکرده‌اند الان وقت این کار است زیرا اگر شما این کار را انجام ندهید در روز 4 شنبه سایت Youtube این اقدام را انجام خواهد داد. www.ParsCms.com

اعضای تیم Youtueb در وب سایت Youtubeblog توضیحی درباره نحوه انجام این پروژه داده‌اند. در این توضیح آمده است که مانند یک سمفونی عالی این شبکه و تمامی مشخصات آن، زمانی که افراد شروع به دیدن فیلم می‌کنند، شروع به نواختن می‌کند. بنابراین ما شما را دعوت می‌کنیم که از این شبکه جدید دیدن کنید و در روز 7 مارس همه آن را به روز کنید. اگر شما در این شبکه حساب کاربری داشته باشد در مدت زمان 15 دقیقه می‌تواند مرحله به مرحله به روز رسانی را انجام دهید.

Youtube برای کمک به شما لیستی را برای زمانی که بیشتر از 15 دقیقه این فرایند طول بکشد قرار داده است که از این طریق به شما کمک کند. این لیست برای همکاران youtube تهیه شده است. بنابراین برخی از موارد آن ممکن برای شما بلا استفاده باشد. اما هنوز هم می‌تواند استفاده از آن خیلی مفید باشد.

همچنین ما ضمیمه‌ای را جهت راهنمایی شما و نحوه تنظیمات آن آماده کرده‌ایم. ضمناً مراحل اصلی که شما نیاز دارید به شرح زیر است:

1. اگر شما یک زبانه‌ی Featured می‌خواهید (که البته اجباری نیست ولی بیشتر مردم آن را می‌پسندند) یک تمپلیت انتخاب کنید. Creator، Blogger، Network یا هر چیز دیگر.

2. یک ویدیو پلیر بر روی زبانه‌ی Featured خود نصب کنید و تصمیم بگیرید که چه ویدیویی را می‌خواهید در آن قسمت نمایش دهید (همچنان اجباری نیست ولی بیشتر مردم انجام می‌دهند).

3. رنگ پس زمینه را انتخاب کنید و یک تصویر پس زمینه آپلود نمایید.

4. نگاهی به info&setting بیندازید و ببینید که همچنان عنوان، توضیحات و تگ ها، با هم مرتبط باشند. برای بسیاری از شما کاربران زمان زیادی از آخرین باری که این‌ها را به روز کرده‌اید گذشته است و ممکن است که بخواهید تغییراتی را انجام دهید.

5. این‌ها چیزهای اصلی هستند که ممکن است بخواهید نصب کنید ولی کمی باید جستجو کنید تا آپشن های جدید را ببینید و Channel خود را آن طور که نیاز دارید تغییرات دهید.

تا حالا این طراحی جدید را به روز کرده‌اید؟ چطور بود؟

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد